Ik wil kraag weten hoe ik mijn naam kan wijzigen ik heet nu stoppie maar dat wil ik veranderd hebben!
Helaas. We doen niet aan naamswijzigingen. De enige manier om jezelf een nieuwe nickname aan te meten is door jezelf opnieuw te registreren en een nieuwe account aan te maken. Je verliest daarmee je postcount en je zult opnieuw 90 dagen moeten wachten voordat je toegang krijgt tot de Green Mile maar het is de enige manier.
Nee dit is een bewuste keuze. Het is technisch wel mogelijk, maar we doen het niet omdat dan quotes niet meer kloppen, verwarring ontstaat over wie wie is, en de kans op misbruik te groot is. Vandaar.
Mmm... toevallig heb ik mezelf ook net een nieuwe account aangemeten aangezien m'n vorige nick te sappig voor woorden was. Irritant maar wel begrijpelijk op zo'n groot forum.
In een thread hier verderop in dit forum kan je keurig lezen waarom wel. En het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk..
Vind niet dat members zo moeten zeuren over dat zij niet hun naam mogen wijzigen en de mods en co. wel. Niet om te slijmen ofzo, maar de mods enz. moeten over 't algemeen wel wat meer tijd uittrekken voor dit forum, met andere woorden: naar mijn mening is dat niet verkeerd.
Ik vind wel dat als je weet dat een user goeie bedoelingen heeft omdat hij zich bewezen heeft met zijn oude account, dat er ingeschikt kan worden met de toegang op Green Mile.
ag ja ik vond het eerst ook kut dat mijn nick (Schaap) al in beslag was, laat staan bij iemand met 0 post count :/ (als jullie die email willen veranderen ben ik al blij post count boeit me niet )