Hoe Xbox linken met pc?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mark-jansen, 18 jan 2004.

1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om 4 xboxen (via switch) te linken met een pc en op die manier automatisch de multiplayer scores van halo op die pc op te slaan?
    Mijn xbox is uiteraard niet omgebouwd.

2. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is niet mogelijk. Je kan volgens mij helemaal geen scores op slaan.:confused:

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak een foto van het eindscherm en zet die op je pc.. of typ alles in op excel. Anders is et niet mogelijk denk ik

4. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet daarvoor een aangepaste viedeokaart hebben, ik ken er een die ook op die manier filmpjes heeft gemaakt van halo, dus de score's op je pc opslaan lukt dan ook.

je kan dan filmen(opnemen), screenshots maken en misschien nog wel meer, weet ik niet precies, maar hij zegt dat hij dat kan door een videokaart waardoor hij dus op een of andere manier het beeld op zijn pc krijgt, best vet, alleen deze linjk hieronder geeft een filmpje aan waarin ik samen met een vriend tegen hannes ging(dat is dus die gast die met zijn videokaart kan filmen), we waren toen nogal noobs en hannes hardcore gamer, dus ja hij woopte ons zie link:
    http://cmdstud.khlim.be/~mbarbier/Hanneshamlap.zip

p.s.: ik zit al vrij lang bij xbworld en kan je garanderen bovenstaande link bevat geen virus of andere dingen, het bestand is circa 45 mb groot, veel kijk plezier(halo owning)
    pp.s ik ben robberto in het filmpje duhh!

Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  5. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    halo

Oké, allemaal bedankt voor jullie reacties, ik had ook al een vermoeden dat het niet zou kunnen, maar je weet nooit :). Ik vroeg dit omdat ik een lanparty organiseer waaraan 11 clans meedoen, dus foto's maken met digitale camera en dat dan overtypen zou veel werk worden, maar dat moet dan maar...

6. _chucky

_chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    seg ik hab belgacom ADSL hoe moet ik dat dan linken om X-BOX live te gebruiken ?

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je vraag beter stellen in de Centrale Tread Belgacom/Xbox Live .

8. solo-superior

solo-superior ruil nooit met shloo

Leuk Bevonden:
    0
    hej robberto, effe een vraagje.

ik wil ook mijn halo filmpjes op PC zetten. ik wil een soort red VS blue maken (www.redvsblue.com) maar kan je precies uitleggen wat hij heeft en hoe hij dat doet enz.???? alsjeblieft. ik ben nu al hopeloos!!!!

9. solo-superior

solo-superior ruil nooit met shloo

Leuk Bevonden:
    0
    btw, vet filmpje

Deel Deze Pagina