Goeie vraag ik zou het zelf ook niet weten was me laatst ook al de pleuris aant zoeken maar wete het nog niet
1. je klikt start 2. je kiest voor 'run' (of 'uitvoeren' in de NL versie) 3. je typt hierin 'command' 4. in het venster dat nu geopend is typ je 'ipconfig' 5. voila
Ik heb de XP professional misschien ligt het daar aan, maar ik ben wel zeker dat er voor XP een andere manier is, maar ik weet niet meer welke! En je hebt trouwens ook van die ip apps.
hmm het werkt perfect hoor, echter kan je ook je ip hier zien: start -> netwerk verbindingen (is optie onder configuratiescherm) -> klik dan op je internetkaart/modem , meestal degene met LAN of MODEM erbij.....als je dan details heb aanstaan aan de linkerkant zie je zo het ip (of je klikt er op).
Bij mij niet! het verschijnt even maar het is direct terug verdwenen in een flits! Het was iets anders dan IPCONFIG en ik ga jullie het nog weten te zeggen! Hier heb ik nog een manier: 1. Configuratie scherm 2. Netwerkverbindingen kiezen 3. Lan verbinding kiezen 4. Status en dan ondersteuning 5. IP ook zichtbaar Maar er is zeker nog een vlugge manier mogelijk via uitvoeren. Ik zie dat error het al gevonden heeft!
Niks van problemen!!! Heb jij dikwijls problemen misschien?? Ik verzorg mijn Windows wel goed met alle snufjes zoals Norton Systemworks en Norton Internet Security. Wel heb ik soms voor dat mijn diskette station vanzelf eens begint te lezen!
heh, ik ben een gebruiker die aan de andere kant staat van jou nette manier. Ik installeer/deinstalleer veel software per dag, heb geen virusscanner, heb geen firewall (nou ja me router wel). Heb geen norton spul. Maar toch ben ik wel tevreden, de errors vallen flink mee. ook met mijn gebruik van windows.