Hey gasten, Die krassen op de xbox hoe zien die er nu eigenlijk uit? Op mijn cd's staan over de hele cd heeeeele kleine krasjes. Zijn dit nu de krassen? Edit - Martijn Kep nog iets van je tekst proberen te maken. Gebruik eens punten en hoofdletters
Kleine minieme krasjes aan de buitenkant van de DVD. Ehm andere krasjes, tsja, is niet zoveel waargenomen maar kan altijd mogelijk zijn.
De beruchte krasjes zijn hele kleine krasjes die aan de buitenkant van de DVD komen. Ze zijn niet mooi rond ofzo, maar erg klein en willekeurige richtingen op... zorg er iig voor dat er geen stof in de la van je DVDspeler ligt. Voel anders ook ff met je vinger de rand van la van de DVDspeler. Als ik dit doe dan voel ik een aantal kleine uitstekende puntjes... Ik wacht ff tot TheOne2000 zijn X-Box terug heeft en als het probleem dan opgelost is, ga ik de mijne ook maar opsturen
Je bedoelt die krasje die echt helemaal op de buitenkant zitten? Pfff, die heb ik gelukkig niet. Hoe snel verschijnen die krasjes?
Bij Amped had ik ze al direct na 1 keer spelen... Bij Halo, PGR en RSC duurde het wat langer, maar helaas ook hier krasjes
Ben ik blij dat mijn XboX geen krasjes maakt!! kan dit ook komen omdat mijn Xbox pas na 5 seconden open gaat???
Ja, de Thomson legt hem er namelijk draaiend op, de Philips DVD speler stopt eerst met draaien (vandaar de 5 sec.)
Hmm, die krasjes heb ik dus niet. En mijn Xbox laatje gaat ook pas open na 5 sec. dus ik zal wel een Philips DVD speler hebben .
De mijne gaat ook niet direct open, ik moet ook die 5 sec. wachten, maar helaas toch krasjes Zoals ik al eerder zei, is mijn la niet helemaal gaaf... er zitten een paar kleine plastic-uitsteekseltjes op en daar kan een DVD/CDtje niet zo goed tegen he
Wees er trots op, je Xbox kan tenminste scratchen! Ik wed dat jij dat niet zo goed als de doos, die na 1 uur spelen een heel dvd'tje verpest Geintje, ik vind het wel lullig dat er soms rotte appels tussen zitten, tja life's a bitch. Je kan niet altijd alles perfect en feilloos krijgen. Ff doorbijten! Ciao
Ik had haarkrasjes over de hele cd, ik moest de cd's wel vol in het licht houden anders waren e niet te zien, ik heb hem opgestuurd en hopenlijk is ht nu verholpen heb wel weer gratis xbox goodies gekregen
Mijn dvd speler is waarschijnlijk een Flips, omdat deze er idd ook zo'n 5 seconden over doet, voordat hij een cd uitspuugt. En ik heb idd ook een paar krasjes. Ach.....ik wil eerst eens weten of het probleem na opsturen ook echt verholpen is. Dus als iemand met een opgestuurde xbox even een nieuw spel koopt en daarmee de dvd-speler even flink laat stressen (veel erin en eruit stoppen en natuurlijk veel gamen) dan kunnen we zien of opsturen nut heeft.