hoe ziet jou bangelijkste zomerdag eruit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door el powkoz, 8 aug 2003.

1. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker dobberend in het zwembad met een coctailtjes in de rechter hand en een kruide sigaretje en de linkerhand en een mooie griet tusse de bene wat kan je nog meer wensen met deze hitte?????

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een beetje koeler. 36 graden is TE warm.

Verder ongeveer hetzelfde als die van el powkoz. Alleen geen cocktail, maar een pilsje. En geen sigaret want ik rook niet.

Ook fijn met dit weer, een beetje rondtoeren door het Limburgs land met een cabrio.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, het mag wel iets koeler. En een frisser windje zou lekker zijn. Voor de rest btje chillen aant water, bier dr bij, chips dr bij, vrienden dr bij enz.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Wind! Ik heb net een kut Sneekweek achter de rug (wedstrijdzeilen zonder wind is ********* onmogelijk lastig) 't feesten was lachen maar het zeilen was 3x nix.
    Verder zou een gekoelde kamer met Xbox en KOTOR wel aardig zijn. En een vriendin. een zwembad. een zak geld. een rapsody.

*bangelijkste dag? nieuw bijvoeglijk naamwoord?

5. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: hoe ziet jou bangelijkste zomerdag eruit

*bangelijkste dag? nieuw bijvoeglijk naamwoord? [/B][/QUOTE]

kende da nie alle. is hier een allerdaags woordje in merksplas en omstreke denk

6. ITNL

ITNL Guest

minder hitte. 39 graden !!!!! aaaaaaaaaaaah *melting.......*

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja een koelere dag mag wel.

Mijn perfecte zomerdag bevat een temparatuur van 26 graden met een beetje een windje. Dan relaxt aan de oude gracht zitten (utrecht), met een drankje erbij, een paar goede vrienden en een paar leuke meiskes....

En dan op dat terras blijven zitten tot laat in de avond om vevolgens nog wat laat te doen in Utrecht.

Maar wat benneke zei is ook top. Een beetje cruisen door een bepaald gebied. Daarom ben ik hard bezig met rijbewijs en een auto te fixen.

8. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een leuke zomerdag bij was met 4 brommerkes naar breda gaan cruise daar wa inkope gedaan :9 *) en nog wa rondgedalkt en nog gaan zwemme in de galderse mere. en daarna nog een feesje gehad en goe begaaid. wat is het verlof toch mooi.

9. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wat rondhangen met vrienden ,en savonds nog een potje halo2 8)

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    och, een lekker wijfske is genoeg voor mij 8)

11. Mcknight_76_2

Mcknight_76_2 Super NOOB

Leuk Bevonden:
    0
    Met dit weer........................

Lekker parachutespringen:D

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel "kicken".
    Wie weet in de toekomst.}:]

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, een omgekeert slaapritme. 's Morgens tot 's middags slapen, de rest gamen ('s nachts) en zwemmen ('s middags/'s avonds):)
    Want gamen met zo'n hitte gaat niet!

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    powkoz je zit hier op een Nederlands forum, en de meeste mensen hier spreken ook gewoon Nederlands. Zou jij dat misschien ook willen doen, want je bent redelijk onverstaanbaar zo. (En met Nederlands bedoel ik dus ABN, en niet dat dialect dat jij gebruikt.)

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    raar dat mensen koelte wensen op een warme dag....8) 8)

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jah echt kinderachtig, het hele jaar zeiken dat het te veel regent en dat het koud is, en nu zeiken dat het te warm is!! :eek:

Ik vind het heerlijk, van mij mag het het hele jaar wel tussen de 30 en 35 graden zijn! :D

16. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nou iets kouder is ook wel fijn want als ik aan gamen ben, blijft mijn box steeds aan m'n reet plakken en dat speelt niet zo geweldig.

Mijn belangrijkste zomerdag is trouwens ook zoiets als wat El Powkoz had bedacht alleen geen cocktail maar een lekker koud colaatje. En ik ben 14 dus ik heb nog niet zo'n behoeften om te neuken. Verder is alles best.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Laat in de puberteit? Of gewoon te beschaamd :+.

Mijn bangelijkste zomerdag zou er moeten uitzien als volgt: Wakker worden naast de vrouw van mijn dromen (weet iemand hoe je kunstmatig mensen maakt?). Een lekkere brunch met aller erop en eraan en vervolgens naar een proper strand gaan met een propere zee en daar wat chillen tot in de avond. En ten slotte naar de zonsondergang kijken met de vrouw van mijn dromen en dan terug wakker worden naast de vrouw van mijn dromen (wat er tijdens de nacht gebeurt zijn jullie zaken niet).

Maar in werkelijkheid: Al zwetend wakker worden, een simpel ontbijt en als puffend en zwetend een activiteit doen (gamen, naar een vriend pendelen, ...). 's Avonds op het XBW forum zitten of mij kappot drinken op een of de andere fuif. Niet te vergeten: gaan slapen.

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je ken niet alles hebben. Ik settle voorlopig met een airco... maar zelfs dat zit er niet in |:-

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Eckie you the man!!

ik vind het zon ongelofelijk gezeik; in Nederland is het werkelijk koud als je een weekje naar Aziƫ of Irak oid bent geweest...

laatst stond in de krant zo'n klein berichtje in het midden ergens:
    '52 graden in India, verkoeling in Ganges'

op de voorpagina:
    'Tropische temperatuur in Nederland; 35 graden'

Ja het spijt me zeer, maar ik kan dan echt geen medelijden hebben met mensen die met airco aan zitten te zeiken dat ze nu niet kunnen sporten. DAAR kan ik kwaad om worden...

Medelijden heb ik met de mensen in Pakistan en Irak ed niet met die verwende rijkerds hier die zeuren met de airco erbij :mad:

20. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0

Niet iedereen is opgevoed om al op je 14e te neuken.|:-

Deel Deze Pagina