Hoe zijn Jedi Academy en Sega GT online LIVE!?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TheEvilCuber, 22 mrt 2004.

1. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Over beide games heb ik over live gehoord dat er veel lag is online?

wie kan mij vertellen hoe het zit? en of er veel servers zijn? (of er dus wel wat online te doen is)

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    lag? Ik heb nooit lag met geen één live game.

3. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    tja welke games heb je?
    met unreal championship is er eigenlijk alleen maar lag |:-

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Jedi Academy is echt wel leuk op L!ve. Speel'm nog dikwijls, veel mensen online, zeker niet meer lag als bij andere spellen, en die saberduels & forcepowers zijn toch oooh zo leuk: ) Vooral CFT en dan dark jedi's vs light, vind'm echt erg fijn spelen op live. Een aanrader als je ervan houdt.

5. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand gelijk ff vertellen wat die jedi academi nu eigenlijk is? offline en wat je allemaal online kunt doen? thx

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Single player doorloop je allerlei missies om van padawan (rookie) jedi knight te worden. Cutscenes zijn niet van de hoogste kwaliteit, maar ook niet echt lelijk te noemen. Ingame ziet het er allemaal zeer leuk uit, ruim arsenaal aan wapens MAAR voornamelijk lightsabers & moves! Echt erg leuk. Stomme dingen als kleur van je saber, en handgreep veranderen zijn langs ene kant wel dom maar toch langs de andere kant wel leuk.
    Je kan ook kiezen in welke volgorde je sommige missies doet en of je ze allemaal doet of overslaat.
    Nadat je de sp campaign uithebt kan je je nog amuseren met de uitgebreide mp opties, dan heb ik het nog niet eens over life. Met vrienden, bot match, vanalles in te stellen, je kan kiezen welke specialiteit jedi je bent, teammates, uiterlijk kiezen, etc...
    En ja, live maakt het spel gewoon af, erg leuk om saberduels te houden in een potje CTF enz..

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt saber duels eigenlijk of is het eigenlijk gewoon een gloeiende messen gevecht?

8. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan button-bashen, maar naarmate je meer speelt leer je steeds meer moves en combos die een gevecht in jouw voordeel kunnen slechten.
    Enne... lightsabers kun je nou niet bepaald "messen" noemen...

9. Blownapart

Blownapart Blownapart

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaa,jedi academy is super!!!
    voeg me toe als je wil: Blownapart

Deel Deze Pagina