Hoe zijn jullie op het idee gekomen om een XBOX in huis te halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Summoner, 29 nov 2002.

1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik had net 2 maanden mijn PS2..
    Men wat was ik verslaafd!!..
    er was niks beters dan MIJN PS2.
    de geruchten gingen over een console BETER dan PS2...
    ik dacht: LUL koek!
    Toen de XBOX uitkwam moest ik NIKS van het apparaat hebben...
    het eerste wat uit mijn mond kwam was...Ps2 wint toch XBOX sucks......

Maar tijdens een tussenuur ff stad in geweest met mijn makkers.
    ff langs Bart smit!

eerst PS2 games kijken...

maar er stond ook een XBOX met Halo te draaien...ik pak die controller,doe campian...en kies het HALO level ( was denk iemand voor mij )......nou jongens ik was verkocht!!!!
    ik kon niks anders zeggen dan XBOX,XBOX,XBOX
    ik sparen...maar toen kwam de prijsverlaging ( 299 )
    ik blij!!!!!
    meteen Halo en DOA3 bij gekocht..en andere centen op bank gelaten...

Nou jongens ik kan jullie zeggen,ik heb er spijt van dat ik een PS2 gekocht heb!!....

maar ben ook blij dat ie naast mijn XBOX staat...als 2 vrienden!

en hoe zit het met jullie?

Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Halo moest ik hebben

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanaf de aankondiging eigenlijk al verkocht. Ik had nog nooit echt een console thuis gehad. Op een NESje na. Goede ervaringen met consolegaming maar door geldgebrek toch geen PS enzo gekocht. Maar dan wordt je ouder, je gaat meer werken, je verdient meer geld, je interesses veranderen behalve 1 ding. Gamen blijft een grote hobby. Precies in die tijd dat mijn rekening lekker uitpuilde kwam de Xbox uit in Amerika. Ik overal zoeken naar sites om hem te laten overkomen. Nergens gelukt, tot mijn oom met het grote nieuws kwam om een maandje naar Canade te gaan...en je weet het al wel hehe. Ik elke dag bellen of hij hem al had...en hij had hem! Ik kon echt niet wachten tot hij terugkwam hehe :) Maar een maand later, een maand vol spanning kwam hij dan terug. Controlers al half versleten door zijn gebruik ;) Maar dat buitenwege, het was echt mijn beste game ervaring ooit. Heb er nooit spijt van gehad :)

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    het is mijn eerste console, ik heb er nooit behoefde voor gehad omdat ik een goede computer had. Mijn comp. begon ernstig te verouderen en iemand anders wou ook een xbox kopen, hij had hem 2 weken of zo en toen moest ik hem ook hebben had genoeg geld en begon in de vakantie meteen te werken had ik mijn xbox in de grote vakantie al weer terugverdient.

5. sexylexy

sexylexy Guest

Om de vele toppers en de goede specs.

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach... Ik was flink dronken en stoned en had teveel geld... toen heb ik maar een Xbox gekocht... ;)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    'k kocht met Kerst 2001 een Playstation2, met GTA3, helemaal blij, kocht daar een paar spellen bij, miste toch iets.
    Had het met wat vrienden/collega's over de X-Box, en die bleek toch best goed te zijn.
    M'n vriendin nam voor een weekendje de X-Box mee naar huis (ze werkt bij Intertoys) met een paar spellen, ik was meteen verkocht.
    Ik heb mijn eigen X-Box 3 weken geleden gekregen, als vroeg verjaardags kadootje van haar. Ik ben blij.

Ps2 en X-Box zijn gelukkig vriendjes geworden ;)
    Geen rivaliteit tussen mijn 2 'kindjes'.

En dat is het wel...

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    halo was eigelijk ook mijn main-reason, maar ook dat de specs veel beter zijn dan de concurrentie

9. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou eerst een gamecube kopen :r wan ik heb de super nintendo de originele nintendo en de game boy en gameboy advance en de nintendo 64 dus ik had veel ervaring met nintendo maar toen ik eens aant zoeken was op internet, zag ik halo en doa 3 en een trailer van brute force en unreal, toen was ik helemaal verkocht en heb voor 299 euro en halo en doa 3 gekocht, toen zag ik fable, tekki, spinter cell, halo 2, deus ex 2, en ik krijg er echt geen spijt van!

10. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook een PS2. 2 weken voor de release van de Xbox heb ik een paar filmpjes gezien... man... wat was dat mooi. Was toen al verslaafd. Heb toen binnen die 2 weken mijn PS2+9spellen verkocht en op 15 maart (14 maart waren ze al uitverkocht:'-() een Xbox gekocht

11. ITNL

ITNL Guest

mijn eerste console (op gba na dan) en was in de kerstvankantie 2001 al verkocht

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kon kiezen tussen ps2 en xbox ik heb xbox gekozen omdat ik vind dat hij beter is.:D
    ps2 vind ik niet cool=(
    en als ik ps2 wil spelen ga ik naar vrienden die hem hebben:)

alleen jammer dat gta niet uitkomt op xbox:mad: :mad: :mad: =(

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik heb al meerdere consoles naast de xbox, een sega megadrive, dreamcast, nintendo 64, gameboy advance. Eerst wou ik die xbox helemaal niet kopen, ik dacht, laat ik een nieuwe pc kopen, daar heb je veel meer aan, deze had ik ook gekocht, maar daarna bleek dat ik nog wat geld over had, ik had nog wat gespaard, en op 14 maart had ik meteen die xbox met natuurlijk Halo erbij thuis staan, van 's middags tot 's nachts gegamed, had de volgende 2 proefwerken die ik onvoldoende gemaakt heb (hoe kan 't ook anders), ach je moet er toch wat voor over hebben he, nee maar ik vind het dus echt geen miskoop, de xbox is naast mijn dreamcast een goeie console, op de dreamcast heb ik ook zeer veel goede spellen, kijk maar naar shenmue, deel 1 en 2, virtua tennis, tennis 2k2, dikke pret al die games. Ook had ik bij de launch gehoord dat shenmue 3 waarschijnlijk op de xbox zou uitkomen, ik hoop nog steeds op deze game, want dit is echt een meesterlijke game met een super verhaal, ik verkoop overigens nooit oude consoles, daar zitten gevoelens bij he. Vooral de dreamcast :D... Wat ik wel weer een beetje jammer vind van die xbox is dat je er een aparte dvd remote controller moest bij kopen, ik bedoel: je betaald al genoeg aan die console zelf, en dan moet je ook nog eens zo'n apart ding erbij kopen. Maar ben wel blij dat ik 'm nu heb, werkt goed trouwens. Ook heb ik die xbox natuurlijk gekocht vanwege zijn specs, deze waren veruit beter dan de concurrenten, en met games als splinter cell komt dit goed tot uiting... hmm wat zal ik nog meer vertellen? heb wel weer genoeg verteld dacht ik zo, ik weet niet of er iemand zin heeft om dit verhaal te lezen, maar het is wel goed voor de dagelijkse typ oefening he :+ .. greetzZ

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was t/m 15 maart Cubefan in hart en nieren. Maar toen was de Xbox uit en dacht ik van, tja.... Toen maar in huis gehaald, en tot op heden geen spijt van gehad :9

15. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ik moet gewoon altijd het beste in huis hebben..

16. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    vond het gifgroene kleurtje wel mooi :D

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik wou eigenlijk een cube kopen...maar toen kwam de xbox uit en ik dacht: Kom laat ik m maar kopen.

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens de eerste presentatie hadden ze zo`n hele mooie grote verchroomde X, sindsdien was het al zover

19. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Hield me eigenlijk helemaal niet zo met die consoles bezig (was meer PCgamer), maar ik moest Halo hebben..

Speel nu meer op m'n Xbox dan op m'n PC.

20. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek vooral roong welke games op welke console uit zouden komen en naar de tech specs.

De xbox kan gewoon meer dan de rest.

En dan was er het lijstje DOA3, NFS2, UC, MA, Halo, Quantum redshift...... duh... de xbox was een logische keuze

Deel Deze Pagina