Ik heb laats ff deze TV aangeschaft. http://www.consumer.philips.com/glo...bCatId=28INCHWIDESCREEN&productId=28PW9617_12 Deze heeft dus ook Dolby Digital. maar welke kabel heb ik hier dan voor nodig?
Hmm die TV heb ik ook, maar dan nieuwere versie Deze ondersteund btw geen DD5.1, iig zit er geen decoder in zover ik weet. Dus dat moet je eigenlijk hebben, evenals wat externe boxen (zover ik weet, ik ben geen DD expert).
yepz i know maar ik had het al aan een mod doorgeven dat ie de andere kon deleten. Pc liep vast dus kon ik niet zien dat ie hem al gepost had. Mijn excuses
NIetes, je had het aan alle mods doorgegeven, doe je goed hoor Heb je al antwoord gekregen op je vraag?
degelijke receivers voor een degelijke prijs heb je bij Kenwood, Pioneer, JVC. Dan heb je de betere, maar ook duurdere van Marantz, Denon, Onkyo Kijk naar je budget en probeer aanbiedingen te vinden. De geluidskwaliteit ligt meerendeels aan de speakers die je hebt. Zie trouwes de andere topic: antwoorden op surround vragen..
Boxen heeft ie toch wel genoeg.... 2 draadloze, 2 aan weerskanten van het beeldscherm, eentje eronder en eentje erbovenop.... Dus het enige wat ie nog nodig heeft is een decoder lijkt mij... of niet?