Hoe zit dat nou met da V8 Shoot-out kwalificatysysteem in DTM Race Driver

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 12 apr 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja ik weet dat er al verschillende threads over DTM Race Driver zijn en daar heb ik het ook al gevragen maar niemand geeft ehct antwoord daarop

hoe zit dat nu met dat shoot-out kwalificatysysteem in het V8 kampioenschap

ik ben nu in dat kampioenschap met de Falcon...maar ik start elke race zoals je de andere races ok start..gewoon dat de computer je op een plek zet en rijden maar...

weet hier iemand iets van?

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij staat het gewoon vast welke positie je start. Er is bij mij weten GEEN kwalificatie.

3. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    bij free race kan je wel kwalificatie doen. maar bij kampioenschap word je steeds ergens anders neer gezet maar in het spel dus wel kwalificatie maar wanneer je dat krijgt?????? dat weet bijna niemand!

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    maar op de dtm race driver site staat duidelijk dat dat erin zit.

:confused: :confused: :confused: :confused:

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het wel goed. Stel je voor dat je bij iedere race op pole zou starten a la Gran Turismo 3. En dan gewoon je rondjes volmaken en klaar. Saai hoor. Nu kun je tenminste lekker duels aangaan.

6. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij bedoelen ze dat jij je aan het begin van de championship moet kwalificeren. Anders kan je niet bij het team komen. Maar niet voor elke race.
    Ik vindt het wel een goed systeem anders zou je zeker elke race op pole staan. Dan ga je net zo lang oefenen tot dat het geval is en nu weet je zeker dat je er wel een paar in moet halen. Ik vindt het save systeem wel een beetje lastig. Elke keer 2 banen rijden voor je kan saven sucks. (wel realistischer maar dat hoeft van mij niet).

7. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel bij free race mode: vb alle circuits van dtm selecteren, qualify aanleggen, en dan een wagen kiezen, enzo een seizoen rijden, met qualify

Deel Deze Pagina