Hoe zit het nou met die top 60 die direkt naar Parijs zou gaan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Franc NL, 30 nov 2004.

1. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat op de officiele xbox site stond dat de beste 60 zeker naar parijs of 1 van de andere toernooien mochten maar ik heb nog steeds geen bericht gehad en de tijd begint toch wel te dringen.
    Weten iemand van jullie toevallig hoe ik de mensen kan krijgen van ea die zorgen geloof ik voor de deelnemers.Ik stond op 1 nov. 6de van de wereld en momenteel iets van 36 van de wereld dus beide in de top 60 dus zou niet weten waarom ik nog geen bericht heb gehad.En ik ben neit de enigste daniuzzz en deviezemannen behoren ook bij de top.

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Over welk spel heb je het?

3. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FiFa 2005 Over de Fifa world cup

4. daniuzZz

daniuzZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik snap er ook niks van maar ze willen zeker de betere niet in de competitite hebben zodat het eerlijker is. tsjaa het leven is hard lol

5. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze willen gewoon de beste van nederland niet plaatsen.
    En als er staat top 60 dan reageren ze niet nou kan je wel vertellen dat je met omnirocket niet ver komt niet lullig bedoelt omni maar heb wel is tegen je gespeelt en toen speelde ik je simpel met 3-1 van de mat af en om een top speler tezijn moet je wel wat meer kunnen dan alleen koppen.

6. daniuzZz

daniuzZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spelers die alleen kopballetjes doen zijn inderdaad een beetje jammer.....het mindere ervan is dat er steeds meer mensen die tactiek handhaven, maargoed het is alleen een beetje irritant om tegen te spelen...voor de rest stuur ik ze wel gewoon met 4-0 het veld af dus.......vooral doorgaan

7. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij weten toch wel hoe je goed moet verdedigen met kopballen dus kom maar op wij hebben zelf wel grote strategische aanvalle met mooie lob ballen of de bekende pis goal he daniuzzz :9 Maar daarom is ook geen 1 top speler die alleen kan koppen.
    Maja hoop even iemand van ea tepakken krijgen en des noods wil ik wel effe tegen ''the omnirocket'' en dan laat ik meteen effe zien dat ik beter ben en dan post ik het hier wel effe en ik denk dat daniuzzz der ook geen moeite mee heeft. Moet wel zo zijn dat de beste naar parijs gaan _O_

8. daniuzZz

daniuzZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsjaa ik heb helaas de nederlandse kampioenschappen gemist

9. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    buiten dat de top 60 hoort gewoon direkt naar het toernooi tegaan en dat gebeurt gewoon niet en dat vind ik gewoon zwak.En ik heb ook helemaal geen uitnodiging van die kwalificatie gehad dus dacht dat ik gewoon direkt was geplaats nu hoor je gewoon niks en ik heb me toch echt ingeschreven.

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    EA games he:{
    Zelfs TMF slijmt ervoor door NFSU te laten winnen en Call of Duty... Lame...
    Maarja, wil zeker alleen vriendjes van EA meenemen:{

11. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
  12. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal het proberen spinner thanks _O_
    Maar spartan waar jij over praat gaat deze topic niet over

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je die al van die 60 gasten die naar Parijs gingen?
    Ze gingen niet. ;)

14. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geestig maar als het zo is baal ik wel:confused:

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Op deze manier zetten we Hoofddorp nooit op de kaart. :D

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou ook mee mogen volgens die top 60 op 1 november, ik baal eigenlijk ook wel... Waarom zeggen zehet eerst als ze het daarna niet waarmaken??

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Om jullie fanatiek te laten gamen natuurlijk!

18. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Brrrr :p Maar wel gemeen :p (geen opmerkingen over mijn gemene actie van gister stefan ;) SORRIE je hebt je punten, ik mijn puntverlies en ik moest echt ff iets doen :p)

19. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ikm heb die ea service gebelt wat je dan onder service verstaat maar dan zegggen ze stuur maar een mail en dan kunne we die aandachtig tijd aan besteden zodat het goed gaat maar heb al tig van die mails gestuurd.
    maar met de dag zie ik de kans kleiner worden dat we naar parijs mogen

20. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    me2... Maarja... Niks aan te doen.. Kan ik iig naar het sinterklaas etentje dat mn oma regelt... (yeah... :confused:)

Deel Deze Pagina