Hoe zou het met de Xbox gaan zonder Halo? Ik vroeg me af, dit byzonder geschenk voor de xbox owners. Maar wat als dit spel er niet zou komen en microsoft nooit contract heeft gesloten met bungie om dit Xbox only te maken??....volgens mij zouden de verkoopcijfers sterk sterk sterk dalen want ik denk dat heel veel mensen een xbox hebben gekocht om dit spel
ik heb hem inderdaad gekocht toen ik dat spel zag en vind het ook een heeeel goed launch-titel. zonder halo was het hoogstwaarschijnlijk NOG een stuk slechter gegaan. maar om nu te zeggen halo is de beste shooter ooit, NEE. hijs goed maar niet het best.
Tsja...de start van de box had dan TE slecht geweest gok ik....maar nu zou de box best kunnen draaien zonder Halo (speel t zelf nooit meer) Marketing had anders geweest en d'r had vast wel een anders xbox only spel gehyped geworden....en dan had t weer niet uitgemaakt
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Er zijn genoeg andere games om halo te vervangen, vooral als je er nu een zou kopen. Zo sterk hangt de xbox niet van halo af hoor
Neen maar vroeger was Halo wel het beste spel onder de launch titels. Maar volgens mij konden ze evengoe Rallisport Challenge of Amped genomen hebben. Ik vind die zeker evenwaardig ook qua graphics. Nuja elke console heeft wel enkele top spellen hé ps 2 gta, gc zelda metroid, xbox halo...
Ikzelf kocht eerst Doa3, weet je hoeveel plezier ik daar aan beleefd heb? En ik denk wel dat halo 2 nog flink over deel 1 heen gaat, maar das logisch....
Tja, voor mij zou het imho niet veel uitmaken of Halo er wel of niet is. Het is een goed spel, daar niet van (erg goed spel zelfs). Maar mijn aandacht ging bij het kopen van een Xbox uit naar Project Gotham Racing. Ik heb Halo wel een keer geleend van een vriend (ik kwam tot The Library ). Ik ga Halo waarschijnlijk wel op de PC kopen, dan kan ik tenminste online
ik kocht halo als 2de game en dat is 1 van de beste spellen die ik ooit gekocht heb voor de xbox maar ik zou wel een xbox gekocht hebben ook al zou halo niet komen.
ach als je weet dat er nu al veeeeeeeeeel winkels zijn waar je Halo niet meer kan kopen is het niet zo belangrijk meer en bij de launch: tjah, zo goed verkocht de XBox nu ook niet bij de launch... PGR en DOA3 zijn ook goeie launchtitels zelfs al laat je halo weg bij de launch heb je nog altijd betere launchtitels dan bij de ps2 indertijd
Als je kijkt naar de charts, waar nu nog steeds Halo als een van de best verkopende games uitkomt, nu zelfs weer hoger als Splinter Cell, dat zegt veel denkik... En ik moet zeggen, dat ik hem ook voornamelijk om HALO heb gekocht, en om de nog komende PDO, MM3, RTCW en CS:HRTR maar vooral Halo. Iedereen denkt ook bij de XBOX aan microsoft, halo (en Live!, wat dan nu de verkoopboost zou moeten geven). maargoed, ik ga maffen.
Als Halo op de Cube zou komen had ik die gekocht ok, dat is mischien wat overdreven maar Halo heeft er wel voor gezorgt dat veel mensen waaronder ikzelf een Xbox hebben gekocht, tenminste dat denk ik samen met DOA3 was het natuurlijk een ijzersterke launchtitel Halo gaf aan dat een shooter wel degelijk goed speelbaar is op een console en DOA3 gaf aan waartoe de Xbox in staat is mbt grafische schoonheid
Ik verwach net zo goed als nu ... Halo is heilig ... beliebve me ... maar de rede dat ik de xbox had gekocht was om deze rede: Xbox heeft een Geforce2 Xbox heeft een Hardeschijf Xbox heeft Xbox Live () Xbox is van Microsoft (ik ben geen M$ fan maar hun marketing is goed) Word wel een opsom toppic zo :{ .. dus ik stop en geef andere argumenten. Microsoft heeft wel goede games nodig en dus goede developers ... zonder Bungie's Halo .. of Mechassault of DOA3 was de Xbox geen suc6 geworden ... en ze hebben nog een lange weg te gaan .. als ze Playstation 2 van de troon willen stoten ... Kortom meer games en meer Live
Ik denk wel dat het enig verschil maakt. Iedere console heeft nou eenmaal zijn topgames nodig om te verkopen. Het is ook niet voor niets dat een console beter verkoopt in de periode dat zo een topper uitkomt. Kijk maar naar de VS nu met Zelda en de Cube.
Ik heb geen Xbox gekocht om Halo echt niet. Het was natuurlijk wel een vet spel maar ik had gewoon het gevoel dat Microsoft er wel wat van zou gaan maken en dat ze er flink wat geld tegenaan zouden gaan gooien en dat is uitgekomen. Alhoewel het aan het begin een beetje leek alsof het zou gaan floppen, tenminste dat gevoel had ik. Maar nu met dat Live steekt de Xbox naar mijn mening met kop en schouders boven alle andere consoles uit...
Voor mij was Halo de stap om toch een Xbox in plaats van een Cube te kopen, nadat ik de game bij een maat van me had gespeeld. En toevallig speelde ik het gisteren weer en ik blijf me verbazen over de genialiteit van deze game. Desondaks denk ik dat de Xbox onder Halo er niet heel veel anders had voorgestaan, echt veel reclame en gedoe heb ik toentertijd niet gezien rond dit spel. Ik denk wel dat het bij de release geholpen heeft en zo de Xbox een stoer/volwassen imago heeft gegeven. In tegenstelling tot de andere consoles is de Xbox de einige met écht super goede FPS games met als koning Halo natuurlijk. En FPS zijn nu eenmaal populair.
Zonder halo had ik er niet eens aan ged8 om een xbox te kopen(meen ik) mischien dat ik dat nu wel zou doen met de nieuwe laag spellen,maar halo alleen is al het geld waar geweest,vooral door XBC taciteken uitdenken online,clans.De reply waarde is gewoon geweldig.Ik speel nog steeds elke dag halo op XBC dan wel.Als er een vriend langs komt,hij kijkt naar mijn stapel spellen,ziet er 8 liggen en hij kiest het magische schijfje eruit,halo.halo liet dan ook zien waartoe de xbox in staat is,en doet dat goed ook.
Halo heeft zeker geholpen om Xbox "door" de concurentie te slepen. maar halo is natuurlijk niet de enige reden waarom Xbox een succes is aan het worden. harde schijf, CPU snelheid enz enz...het bekende rijtje. maar het is wel zo: wie een Xbox heeft, heeft Halo erbij gekocht of wel eens op z'n minst gespeeld!
Halo is een superspel, daar gaat ik niet om twisten, maar het was niet mijn hoofdreden om een Xbox te kopen, ik heb hem gekocht om de verzameling van Live! en de vele toptitels erop