Hoe zou jij een game maken?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kibowie, 1 apr 2003.

1. Kibowie

Kibowie Guest

Idee voor een game??????

Heb je een goed idee voor een game laat het hier weten.

ik zelf had laatst een game bedacht waarin je in een soort 3d action first person shooter achtige game de voormalige twintowers vanaf de eerste verdieping tot de topfloor moet doorvechten tegen Afghaanse terroristen en hoe jij een soort revenge neemt tegen het terrorisme.

Er zullen vast wel mensen zijn met betere fantasie maar mischien als je idee goed genoeg is dat hij ooit op de gamesmarkt komt.

2. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Een voetbal game waarin jij maar 1 persoon speeld in plaats van 11 en dan een carriere doorloopt je mag vantevoren kiezen in je uiterlijk en bepaalde skills upgraden en doormiddel van training en wedstrijd performce beter te worden en proberen naar een betere club te verhuizen....

Een soort van voetbal rpg... Misschien met Live functie ;)

3. Kibowie

Kibowie Guest

vind ik een goed idee, je zou dan bv een online voetbalclub kunnen beginnen en iedereen speelt voor zich wat tuurlijk een vet idee is!

4. mastapiece

mastapiece Guest

man o man o man...ik mag wel geld gaan vragen voor het fungeren als zoekmachine..er zijn alvele topics gemaakt over dit..zoals deze have fun!

groetn

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Of juist een game dat je terrorist speelt. En verschillende aanslagen moet plegen als missies.

6. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Die word al gemaakt door een terroristische groepering.:mad:

7. Kibowie

Kibowie Guest

Ja zou ook kunnen maar ik denk dat dat niet gepast is tijdens deze tijden, terroristen afmaken natuurlijk wel :)

8. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Da voetbalgame is geen slecht gedacht volgens mij. Ik denk dat massa's mensen zoiets zouden kopen. Dan zou het ook het eerste voetbalspel zijn op live. Zou heel veel succes hebbe.

9. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoiets is bestaat toch al, Libero Grande ofzoiets op de PS1.

10. Kibowie

Kibowie Guest

ja klopt maar dat is toch iets anders hoor en natuurlijk niet online :)

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Achja maar het world trade center is dan ook weer niet zo'n goed idee denk ik. Vooral niet voor de Amarikanen. Kunt mischien iets over de Golf oorlog proberen. Maar dat is al vaker gedaan maar nog nooit echt goed dus.

12. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er anders er anders aan libero grande dan daar kan je ook maar met een speler voetballen en wordt je steeds beter en moet je proberen aanvoerder te worden ofzo

13. Kibowie

Kibowie Guest

we kunnen natuurlijk ook een ander gebouw nemen dat nog rechtop staat :) bv het Crysler building of de Petronas towers in Maleisie dan noem ik die game ''Petronas nightmare" :)

14. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet er een---> een !gratis! MMORPG :)

15. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom altijd dat vechten, jongens? Waarom maken ze geen spel waarin het je taak is om vrede te sluiten met alle wereldleiders en met de terroristen. En daarna samen thee drinken bij oma thuis.

:D:D:D:D:D(WHAHAHAHAA):D:D:D:D:D

16. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een race spel waarmee je zo snel mogelijk je auto kapot moet maken (tegen huizen rijden, er vanaf rijden, van de brug af rijden, van de berg af rijden, botsen met een trein, rijden oo de landingsbaan, ik irak rijden)

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een game maken uit een combinatie van de beste games die er zijn:
    Verhaal en sfeer van Halo
    Stealth van SC
    Hoofdpersoon: Tina uit DOAX *slijm*
    Tussendoor een basketbal match ala NBA Street Volume 2
    De RPG elementen van Morrowind
    tja vul de rest maar aan

18. Kibowie

Kibowie Guest

weet je wat een echte zieke game zou zijn, een game waar je in levels van 1 of 2 minuten zoveel mogelijk moet mollesteren en dan bedoel ik dus echt mensen neersteken/knallen/slaan maar ook vandalisme auto's vernielen vrouwen aanranden enz in een realtime 3d wereld zoals je nog nooit gezien hebt dus net echt met veel mensen op straat enz.

isie ziek ofwat???? :)

19. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, mij lijkjt ie super leuk!!
    en dan moet er ook nog een a la GTA modus in zitten (vrij)

20. Kibowie

Kibowie Guest

en ook dat je huizen in kunt sluipen, bv s'nachts en dan de strot doorsnijden ---1000 points---- sick shame on me

Deel Deze Pagina