[XOne] Hoekan Het Dat Sommige Al Online Spelen

Discussie in 'Games' gestart door r_o__m_e_o, 15 okt 2002.

1. r_o__m_e_o

r_o__m_e_o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mensen zeggen ze spelen al online hoe kan dat en waar moet ik gaa om dat ook te kunnne

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
  3. r_o__m_e_o

r_o__m_e_o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox een Pc met netwerkkaart en een broadband premium verbinding van casema via de kabel het spel Halo en joystick wat moet ik nog allemaal aanschaffen om me xbox te linken met het internet en als ik die spullen heb hoe moet ik het aansluiten
    kan iemand me helpen

4. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    He romeo,

je kunt Halo online spelen via xboxconnect en via gamespy. Beide programma's kun je downloaden van het internet.

De makkelijkste manier om het aan te sluiten is de volgende:

Van je modem loopt er een kabel naar je netwerkkaart, deze moet je uit je netwerkkaart halen en in de uplink van een hub of switch doen (let er wel op dat je een 10/100 Mbs hubof switch neemt). Dan moet je nog twee kabels aansluiten, namelijk een van je switch naar je netwerkkaart en een van de switch naar je xbox. Op deze manier moet het werken, zo hebben wij het hier namelijk ook.

Wat je nog aan moet schaffen is dus enkele kabels en een hub of switch met een snelheid van10/100Mbs.

Hoop dat het werkt, want het is echt gaaf!!!!!!

Gr. Blue Flame

Laatst bewerkt: 15 okt 2002
  5. r_o__m_e_o

r_o__m_e_o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik die programmatjes downloaden op me pc ? zo ja hoe gaat dat verder

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm... of www.xbconnect.com en www.gamespy.com staat dit heel goed beschreven ... je kan ook in dit forum zoeken ... volgens mij is dit meer dan 1 keer uitgelegd

Deel Deze Pagina