Ik zit gemiddeld denk ik 3 a 4uur achter mijn xbox. (Vooral Halo) Is dit lang, kort. Ik vind zelf dat het zeker niet lang is. (Toen ik mijn Xbox pas net had zat ik er 10 uur gemiddeld achter per dag, dit was wel lang.) En heeft er iemand weleens na het gamen last van zijn handen,vingers?
hangt er van af , met ne multiplayer met ne buur van mij en broer zal da 3uur zijn ofzo , nie langer , want dan ben ik het wel moe.
Nee, alleen met THPS3, speel ik altijd met dat pijltjes ding Ik speel nu niet zolang meer 1uurtje ofzow,maar daar komt in September verandering in
als ik in mijn 1tje ben gemiddeld 1 uur ofzo. Heb niet echt spellen meer die ik niet heb uitgespeeld..
wisseld heel erg. heb net jsrf dus nu speel ik wel 4 uur per dag(t is nog vakantie) anders gem 1 uurtje ofzo.
Per dag nog niet eens een kwartiertje, maar zondags halen we alle schade weer in. Dan komen Slayer en The bear ff langs met hun xbox. En dan wordt het Halo met 3 Xboxen, 3 Tv's, Hubje, 50 meter kabel en 9 Controllers. Elke X-box op een verschillende verdieping in huis.
ik zit er maar 1 uurtje per week achter... heb alles al uitgespeeld of heb geen zin mar w8 op XBL, unreal tournament en Battlefield 1942 dan zit ik er pas lang achter en heb het sowieso te druk met school
Gemiddeld per dag 4 uur internet, vooral xbw forum en 3 uur xboxen, maar dat was in de vakantie, ik weet niet hoe het nu gaat als ik naar school ga....
de eerste maand dat ik het had (mijn Xbox): 7-8 uur per dag , mostly HALO proberen uit te spelen en PGR . nu meestal in weekend 2-3 uurtjes en door de week (nu de school weer is begonnen) 1 uurtje perdag max. heb ik de tijd daarvoor door de weeks.
ligt eraan welk spel Enclave deed ik net een uurtje DOA3 3 a vier uur Tony deed ik uurtje Amped 2 uurtjes Rally half uurtje PGR ook half uurtje Munch 5 uur tot 6 uur was mijn hoogst
pfff...... nu nie zo heel veel meer. denk 1 uurtje hooguit, eigluk alleen als vriende langs kome om te spelen, want alles is ongeveer uitgespeeld. toen ik m net had.... ongeveer alle tijd op eten en slape na (en er was ook nog iets zo als school trouwens)
Waaaaht?? jullie zijn echt gek ik zit er echt maar 3 uur per week achter opgeteld. Vanaf het begin af aan al
Ik zit er ook niet zo heel veel achter. Misschien inderdaad een uurtje totaal per dag. Soms zit ik 3 dagen niet, dan zit ik weer 5 uur... Zo speel ik ook Halo...ben niet goed in FPS, maar Halo is gaaf. Dat speel ik elke week gewoon een paar uur, en dan ligt 'ie weer een week in de kast. Zo hou ik het in ieder geval nog een beetje leuk
Ik zit nu ongeveer anderhalf uur achter m'n Xbox, school is weer begonnen en ik moet bijna iedere dag tot 16:00 op school zitten . Als ik een nieuwe game heb dan gaat de tijd die ik aan m'n Xbox besteed wel weer omhoog.