1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 van mij werkt ook prima, 7,5 uur achter elkaar gespeeld en geen problemen. Alleen 1 x vastgelopen in pgr 3 maar ben ervan overtuigd dat het een bug was. Ik had namelijk zelf een route gemaakt en toen ging ik en een vriend van mij, volop stunten met 2 wagens, volop 360 rondjes om elkaar draaien etc, dit in combinatie met dezelf gemaakte route ging niet helemaal goed :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  2. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep.
    Ik heb ook zojuist deze methode gevolgd.
    (Alleen ben ik natuurlijk gewoon netjes gebleven, dat snap je) :)
    Binnen 72 uur een UPS-ertje met een doos op de stoep en binnen 72 uur daarna een nieuwe UPS-er of misschien dezelfde, met een gevulde doos met een nieuwe Xbox 360.

    eh...JIPPIE!
    We liggen weer gelijk, Bart!

    Ondertussen zie ik in dit forum dat er meer mensen worden geholpen nu.
    Dat is een goede zaak.
    Paul Naber, als je dit leest, wat ons betreft gaat'ie goed nu hoor! *)

    Ach, dat zou ik bijna vergeten... de Belgische meneer en mevrouw waren vandaag in geen velden of wegen te bekennen.
     
  3. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook nog wel netjes maar toch wel iets meer met de verwachting dat er toch wel IETS ondernomen moest worden :9

    Maar we wachten af, moet zo nog wel ff terug bellen want er waren problemen om het ingevoerd te krijgen in hun systeem dus even nog informeren of dat het nu daadwerkelijke allemaal correct is.

    Groeten,

    Bart.
     
  4. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt allemaal prima hier.

    Toch jammer om te lezen dat er een aantal al kapot zijn. Gelukkig blijkt maar weer dat de service van Microsoft ook voor de 360 perfect is :)
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg net de error 74 en mijn 360 heeft moeite met opstarten, als ik hem een tijdje heb uitstaan en daarna weer aanzet geeft hij eerst geen beeld en dan doe ik hem uit en dan aan en dan doet hij het wel, maar dus net de rode lampjes en error 74 gekregen, dus dat wordt microsoft bellen en bedelen om een nieuwe
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijne werkt gelukkig zoals ik hoopte :)
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net ook een vastlopertje met COD2 maar ja.. Voor de rest ook perfect!!
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog zo kan herinneren van mijn statestiek lessen is dat een enquete in het algemeen voor 95% betrouwbaar is als het aantal deelenemers in het kwadraat gelijk is aan het totaal aantal mensen dat bij de vraag betrokken is. Er zijn in Nederland 10.000 xboxen verkocht dus als er 100 mensen meedoen aan de enquete zou hij best betrouwbaar zijn, dus mensen post nog even door! :D (dit geldt normaal wel alleen als de deelnemers willekeurig gekozen zijn, wat hier niet echt van toepassing is)

    Zo is zon forum nog educatief ook :cool:
     
  9. Celius

    Celius Guest

    Ik heb hem ook en heb de eerste missie van PDZ voltooid en ben even met CoD 2 en PDZ online gegaan, ik heb geen vastloper of wat dan ook gehad, maar de MP van CoD 2 moet wel verbeterd worden, want iedereen heeft last van lag, dus als je echt voor de MP gaat dan moet je PDZ kopen, want die heeft helemaal geen last van lag. Nogmaals ik ben blij met mijn Xbox 360 en heb tot nu toe nog geen problemen gehad *)
     
  10. plazz

    plazz PlasmatronNL

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijnes werkt perfect!
    alleen ik merkte dat toen ik de xbox uit de doos haalde en ik m kantelde dat ik iets aan de binnekant hoorde bewegen...een kabeltje ofso maar goed alles werkt perfect en zou natuurlijk best kunnen dat er een kabel van de fans ofso tegen een zijkant van de box aan zit datje dat ff hoort als je m 360 graden draait.

    Maar dat is geen mankement :)

    geeneen vastloper gehad en het apparaat heeft al flink wat uren gedraait ;)
    zoiezo vrijdag ochtend van 10 tot een uur of 2 snachts :D
     
  11. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen kabeltje maar een detectie-meganisme wat kan controleren of je Xbox plat ligt of rechtop staat. Dit i.v.m. de "Ring of light" zodat deze correct weergeeft welke controller er op 1 zit etc.

    Groeten,

    Bart.
     
  12. plazz

    plazz PlasmatronNL

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    owh dat is wel een fijnere gedachte ja;)
    ik had het in een groep van xbox 360 eigenaren gegooid en die wisten niet waar ik het over had :p
    maarja thnx dusun!!
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    WIe kan me helpeeeee!! :D ik wil de xbox 360 hebbe maar ze zijn overal uitverkocht ik zoek het dure pakket wie o wie
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    je zit in de verkeerde thread, kun je beter hier vragen:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78188
     
  15. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt goed. Wordt amper warm en geen storingen of vage dingen.
     
  16. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt perfect, geen vastlopers ect. Alleen komt er wel een raar luchje van de fans als ie lang aanstaat. een soort schroeilucht, de case is niet warm ofzo en de voeding ook niet dus wat dat dan is....??? Nouja tot nu toe werkt ie perfect.
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ja ok sorry over het hoofd gezien maar het is me al gelukt ,..voor de mensen die hem nog willen bestellen chek bol.com daar komen ze 15 december weer binnen ) oftopic srry
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij word de achterkant waar de ventilators zitten na lang spelen klein beetje warm maar dit moet echter geen probleem zijn neem ik aan..
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg ook een nieuwe 360 omdat de mijne ook wat makementen heeft, alleen is er nu een nieuw probleem ontstaan. Mijn Call of Duty disc heeft een barst! En het is totaal niet mijn schuld. Nu heb ik hem bij gcshop.nl gekocht. Weet iemand wat hun policy is, nogmaal het was niet mijn schhuld want toen ik hem 1 dag voor de launch kreeg zag ik al dat er een klein barstje in zat. Maar toen ik er daadwerkelijkwaar mee begon te gamen....
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mailtje naar GCShop.nl sturen lijkt me?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina