1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik gedaan, vanochtend :) Maar zal er dan ook daadwerkelijk resultaat zijn?
     
  2. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne werkt ook perfect.
     
  3. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne werkt ook perfect.
    Hij is op 31-10 gemaakt.
     
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    van die schroeilucht heb ik ook last. maja verder werkt ie gwoon helemaal super*)
     
  5. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een kleine update:

    Vanochtend dus gebeld met de helpdesk. Er was een probleem met het aanmaken van een ticket bij UPS. De helpdeskmedewerker zou mij terug bellen. Nu raad je het al, ik was aan het einde van de middag nog niet terug gebeld dus zelf maar weer even gebeld. Uitgelegd aan de persoon wat het probleem was en dat het niet gelukt was om een ticket aan de te maken. De persoon aan de helpdesk maakt opnieuw een ticket aan en weer precies de zelfde melding, iedere keer als ze mijn serienummer invoeren crashed hun systeem. De persoon aan de helpdesk heeft alles genoteerd en doorgestuurd naar zijn supervisor en deze gaat het nu voor me oppakken, of te wel weer langer wachten op feedback van de helpdesk.

    Niet alleen mijn Xbox360 is defect maar ook mijn serienummer zorgt voor problemen. Hoe erger kun je het nog treffen, ik ben dus weer terug bij af!!!

    *ZUCHT*

    Maar hoor ik iets meer laat ik het jullie weten, ben alleen een paar plaatsen gezakt in de race.

    Groeten,

    Bart.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt schijt voor je. Mijn 360 moeten ze ook nog komen halen. Hoe kom je er achter of je ticket van UPS geldig is?
     
  7. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Blunders!
    Ik wist inmiddels al dat er een kudde foute 360's tussen zat maar dat het zo erg kon zijn dat zelfs je serienummer een crash veroorzaakt is een absoluut unicum!
    Als het niet zo vervelend was zou ik bijna zeggen: Bravo en proficiat.

    Live update van de "Project serviceline 3" race:

    Welkom terug beste kijkers, in de afgelopen uren zijn er dramatische ontwikkelingen geweest in het veld.
    Diverse coureurs, waaronder Jerhui, Weejee en Passie_42 zijn momenteel in een fel achterhoede gevecht gewikkeld op het lange, lange rechte stuk tussen de bomen van het Wachtoptelefoon bos.
    Er wordt alom door kenners aangenomen dat dit slechts tijdelijk is en dat ons nog verrassingen te wachten staan.
    Dusun-1 is doorgestoten naar de voorste regionen en had bijna de leiding genomen met een scherp genomen maneuvre in de Belmeterug-bocht maar door een onverwacht overstekende crashbug belandde hij tijdelijk in de vangrail.
    Inmiddels heeft Dusun-1 de toezegging van de wedstrijdleiding dat er een official op weg is om de zaak te bekijken.
    Phaelanx wist zijn toch al ruime voorsprong nog te vergroten door erg strak de UPS-chicane te nemen en een stuk af te snijden over het Verzendbongrasveld.
    Het vuur onder de geefmijngeldterugklep van de bolide van High 5 is uitgegaan door de hoge snelheid die hij wist te maken in de Belmeterug-bocht achter het lange stuk in het Wachtoptelefoonbos.
    Inmiddels is hij gelijk gekomen met Dusun-1.
    Kenners spreken over 1 van de meest spannende races van de laatste consoles.
    Een woordvoerder van Sony liet weten dat het bedrijf niet meer ge-interesseerd is om als sponsor van deze race op te treden.

    Terug naar de studio in XBW.


    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service.
     
  8. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 doet het MUCHO PERFECTO!! Hij heeft welteverstaan 14 en een half uur achter elkaar gedraaid zonder 1 error _O_ _O_ _O_
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    "Leedvermaak is het beste vermaak", aldus sommigen. Je weet het in elk geval leuk te brengen High 5.. :cool:

    Ik blijf de samenvattingen van deze bloedstollende race volgen. ^^
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kleine vraag, wordt jullie Xbox360 ook wat warm? Hij blaast warme lucht uit, dat is nog niet eens zo erg, maar mijn gamedisc voelt ook een beetje warmpjes aan hoor. Ik vertrouw het niet zo erg. Tevens gaf hij vandaag steeds een melding dat de disc niet leesbaar was. Wat bleek? Er zaten vage vlekken op (welke in een veeg weg waren maar toch), die er bij het indoen van de game nog niet opzaten. Ik vind het een beetje raar en ben benieuwd of anderen daar ook "last" van hebben en of het kwaad kan. En ja, de Xbox kan lekker luchten om het zo maar ff te zeggen. Hij ligt wel omdat hij anders niet in mijn kast past, misschien toch beter om het verticaal te gaan plaatsen, aangezien ik op de release dag 14 uur gegamed had zonder foutmelding of wat dan ook. En nu hij horizontaal ligt doet ie toch ietwat vreemd vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  11. peer075

    peer075 Guest

    Ik heb bij Halo 2 live het probleem dat ik op de achtergrond een scherm heb, waar "xbox live sign in" staat. Dus door het spel heen. Voor de rest is het perfect.
     
  12. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet gezond, ik zou hem laten nakijken.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, er zijn toch veel mensen die problemen hebben met hun xbox 360, ik hoop dat ik er geen problemen mee krijg,want binnekort ga ik ook online,... hopelijk blijft hij goed werken...
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    hehe ik d8 dat hoort zo :p

    maar ik heb dat ook
     
  15. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo! Jij snapt het tenminste (dat je HD tv gekocht hebt, net als ik) mooi he?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik las net in een andere thread dat bijna iedereen last van warme gamediscs heeft. Nu heb ik geen vage vlekken verder meer na het spelen. Ik heb het ff gechecked maar er zat na een half uurtje spelen niets op dus het zal wel aan mij liggen.....
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne heeft het zeer lang uitgehouden 2min bij elk spel.
    ale heb toch paar intros gezien.
    maar ik bekijk het positief.
    ik moet hemopsturen en ze gaan hem maken dus ik krijg hopelijk een xbox die perfect is zonder fouten
     
  18. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment in de poll, na 148 stemmen, zijn er zo'n 11% gesneuvelde Xboxen 360 binnen 4 dagen na de introductie.
    Dat is toch aanmerkelijk meer dan de geclaimde 3 tot 5% waar Microsoft het over had na de launch in de States.
    Zijn we hier in Europa bedeeld met een mindere kwaliteit of klopten de cijfertjes van Microsoft soms niet?
     
  19. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    De cijfertjes beginnen me steeds minder te interesseren, ik hoop nu toch echt dat er eens actie wordt ondernomen door Microsoft. Ik snap best dat ze het druk hebben met vanalles, maar in deze 4 dagen ben ik nog geen 1x terug gebeld ondanks dat dit mij al verschillende malen belooft is. Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat als ik niets onderneem er ook niets wordt ondernomen door Microsoft. Iedere keer als je belt krijg je te horen, mogen wij u telefoonnummer en naam noteren en dan bellen wij u terug binnen 2 dagen. We zijn nu 4 dagen verder en nog niemand heeft mij terug gebeld.

    Als ik morgen nog niets vernomen heb dan gaan ik maar weer zelf bellen, moet toch eens eindelijk een knoop worden doorgehakt en een definitieve oplossing worden aangeboden. Mijn geduld begint aardig op te raken!!

    Groeten,

    Bart.
     
  20. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schrik van deze cijfers

    Ook bij deze enigzins versnelde (moest perse voor de kerst 2005!) wereldlaunch zijn er kinderziekten te verwachten. Het gaat zoals altijd om het snel verkrijgen of vergroten van het marktaandeel, waarbij de wereldwijde toegezegde launchdata beslist niet tot gezichtsverlies mag lijden. Het logische gevolg van een te snelle launch is dat de verfijning of perfectionering van de techniek bij een eerste versie op een tweede plaats komt.

    Veel tijd om alles in het geheim door en door te testen is er gewoon niet (de concurent en de wereldpers tracht natuurlijk mee te kijken). Reken maar dat de producent Microsoft onder een te grote druk heeft gepresteerd. Vaak komen in de werkelijke praktijk nog meer problemen naar boven en worden bij latere te produceren versies veelal gewoon opgelost.

    Maar dat het percentage bij deze eerste levering zo veel zou zijn (te warm, pittige ventilator, vastlopers, connect en discproblemen), had ik dus echt niet verwacht.

    Gezien het totaal van het aantal stemmers zijn deze cijfers zeker wel representatief te noemen. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina