1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen,

    Slecht nieuws hier verdomme!!

    Mijn xbox360 is al naar de vaantjes!!
    Hij wil geen enkele DVD (game of film) nog lezen!
    Al mijn 7 games willen niet meer opstarten (wil ze zelfs niet herkennen).
    En dat geldt ook voor mijn DVD-films!

    Muziek-CD's leest hij nog!... dus, den DVD lezer is al naar de knoppen!

    Ik zal het eens uitleggen hoe het presies begon...

    Ik was PRG 3 aan het spelen, zonder problemen.
    Toen moest ik dringend weg. Het toestel liet ik draaien gezien ik niet lang
    weg moest. Toen ik terug kwam, was PRG nog aan het draaien in intro-
    mode met screensaver actief (je weet wel, donkere scherm).
    Mijn draadloze pad had zichzelf ondertussen ook uitgeschakeld.

    En nu komt het... ik druk op de grote "X" knop op de draadloze controller,
    om hem dus in te schakelen, en ineens begint het spel te crashen en
    maakt de DVD een raar geluid (alsof hij niet meer kon lezen).

    Ik was verplicht mijn xbox 360 uit te schakelen, kon niets meer doen.
    Dus, na enige pauze druk ik terug power ON. Nadat het logo verscheen,
    bleef hij maar proberen om te lezen, en na pakweg 10 sec kwam die
    terug om het hoofdscherm. Met onderaan de melding "Open Tray", alsof
    er geen DVD inzat!!!

    Dus, die hierboven vermelde handeling heeft m'n DVD lezer zowat
    eventjes volledig verwoest!! HOE IS DA NU MOGELIJK!

    M'n Xbox 360 staat hier in ideale omstandigheden opgesteld, en ook de
    voeding staat goed.

    Heb kontact opgenomen met XBOX360 hulplijn.
    Daar zijn ze ook niet vlug!!! Ze hebben mijn tel-nummer genoteerd, en
    zullen terug bellen als ze tijd hebben!!
    De persoon aan de lijn vertelde dat ze maar ÉÉN hulplijn hadden, en dat
    er nog een pak voor mij waren om te helpen!

    Amai merci!!

    Ik zit er hier nu mee, 7 games gekocht en de hardware is CRAP ja!
    Hebben ze weeral een wit-produkt DVD gebruikt?
    Hoe lang heb ik hem?... juist ja, 3 DAGEN!!

    Nu ben ik echt kwaad verdomme!! :mad:
     
  2. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog .. wachtenden voor U!!!

    Bekijk het van de positieve kant, jij hebt tenminste al 3 dagen kunnen genieten van je Xbox360, wij (ik en een aantal anderen) hebben op de launch-dag een DOA aangeschaft en wachten nog steeds op reactie van Microsoft en hebben dus alleen nog maar naar de buitenkant kunnen kijken. Kan je dus alleen maar vertellen dat het waarschijnlijk wel een aantal dagen zal gaan duren... sorry maar je bent gelukkig niet de enige.

    Groeten,

    Bart.
     
  3. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen...

    op zich vind ik dat mijn XBox t perfect doet, ik had alleen vrijdagavond een vastlopertje met PGR3 op XBox live toen ik een mederacer zijn Gamertag wou bekijken, kreef ik hem met geen enkele knop uit...

    toenet had ik weer een vastlopertje en reageerde hij niet meer op de controllers, ik kon hem toen wel gewoon uitdrukken met de "ring of kight"

    wat denken jullie? betekend dit niet veel goeds? of valt het wel mee en zal ik het een tijdje zo aan moeten kijken of ie het vaker heeft?
     
  4. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij deed het maar 20 minuten

    :'-(

    Was lekker bezig met PGR 3 en hij liep vast..
    Ik krijg steeds error E 79, en het is een wonder als hij het intro geheel laat zien..

    Maar na hier wat gelezen te hebben heb ik er vertouwne in dat het goed komt

    Ga morgen ochted weer support bellen maar deze keer zal ik wat assertiever zijn :9
     
  5. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met een probleem laten altijd meer van zichzelf horen. Al helemaal door de topictitel. Mensen met een DOA Xbox of één met een kinderziekte zullen eerder geneigd zijn te reageren op een topic met die titel. Als die van mij het deed zou ik nu echt niet zoveel op XBW zitten, hoe goede site het ook is.

    @Dusun_1: Da's wel echt bizar dat hun systeem crasht op jouw serienummer, echt minder..
     
  6. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij heeft problemen. Weet nog niet of het de grafische kaart is, of de koeling. Wanneer mn xbox enkele minuten aanstaat, dan gaat hij in game (dus niet in filmpjes of menu's) fouten maken in de opbouw van mijn scherm. Ik krijg dan soms soort van zwarte flitsen door mn beeld. Dunne snelle strepen. Vooral bij CoD2 zeer irritant. Heb voor de zekerheid ook een 360 van een maat van me op mn tv aangesloten, deze deed het perfect. Ligt dus echt aan mijn box. Nu al vanaf zaterdag in de wachtrij geplaatst....:'-( Ik pik het niet meer, morgen ga ik ze opbellen en eis ik dat ik een nieuwe krijg, en wel snel...
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer zoals die amerikanen! Wissels een van power supply met die vriend. Dan kom je erachter of het de console zelf is of alleen de powersuply, aangezien veel amerikanen zeggen dat het alleen aan de powersupply ligt en na omwisselen de xbox360 perfect werkt!
     
  8. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb ik ook eens gehad, kon de 360 alleen nog maar uit zetten en opnieuw opstarten.

    Vraagje:
    Ik moet keihard op de eject knop drukken op de console, is dat normaal?
    Iemand hier ervaring mee?
    ( Zo hard dat de 360 bijna omkieperd zeg maar )

    Voor de rest is alles prima, geen problemen
     
  9. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 werkt prima, maar ik heb wel al een vastloper gehad bij PGR3... en misschien dat iemand mij hier mee kan helpen?
    Bij de mode waar je je foto's kunt checken kapt ie ermee als ik snel door de foto's heen scroll. Een harde reset is het devies!
    Heeft iemand anders dat ook, of heeft ie misschien een foto verkeerd opgeslagen?
    Naast dat loopt PGR3 gelukkig als een trein en geeft ie niet zo'n rare foutmeldingen als wat ik bij sommige van jullie heb gelezen.

    Voor de lui die een DOA hebben: succes ermee en ik hoop dat je snel door kunt gamen want de 360 is echt geweldig!
     
  10. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt niet de bedoeling, maar als het alleen maar een stugge knop is valt het wel mee ;)
    Gewoon via je controller je tray bedienen en dan heb je nergens last van!
    :D
     
  11. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelfde als jij toen mij xbox360 vastliep, van die vage vlekken dacht eerst dat het een kras was..en net nog vastgelopen begon die ring of light rood te knipperen..heb de stroom kabel even van de x360 weggehaald en weer terug gezet en hij deed weer normaal.

    Als die x360 zo door blijft gaan stuur ik em op..
     
  12. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Update : ik heb er een filmpje van gemaakt...
    http://rapidshare.de/files/8691255/xbox360defect.mp4

    verdomme nogmaals!! :mad:
     
  13. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van je is helder: je dvd drive is waarschijnlijk stuk!
    Hoop dat je snel een nieuwe xbox krijgt... je hebt aardig wat spellen om uit te spelen!
    :)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn X360 werkt opzich prima, een enkele keer een vastloper gehad met Perfect Dark Zero maar verder niks bijzonders.

    Wat ik wel een beetje jammer vind aan DVD's afspelen is dat bij sommige DVD's, als je hem te snel voor- of achteruit wilt spoelen de hele DVD vastloopt....ook bij het kijken van een DVD vanavond blijft de DVD soms een fractie van een seconde hangen, een hapering effect dus....mja het kan goed aan de DVD zelf liggen.

    Het screen tearing fenomeen wat zich alleen voordoet bij Perfect Dark Zero vind ik ook een beetje jammer maar goed dat ligt meer aan het spel, daar kan de X360 niks aan doen....

    Top apparaat hoor !! :D
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De xbox 360 van mij is nu al zo'n 3x vastgeslagen in 2 dagen... eerste keer was het in Perfect Dark Zero de 1e dag dus... dag daarna kreeg ik PGR3 binnen en hij sloeg gelijk al vast bij het begin van een race daarna 4 uur later ofzo sloeg hij weer vast... maar nu is hij niet meer vastgeslagen deze laatste dagen ik heb er nog een DVD opgekeken en hij deed het gewoon perfect... ik doe hem aleen wel vaak uit want je weet maar nooit als hij te lang anstaat :+ voor de rest heeft heeft hij niks.
     
  16. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt goed.

    Wordt wel vrij warm, maar geen vastlopers en/of soortgelijks iets gehad.
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Update: Ondertussen heb ik met een (aardige belgische) helpdesk medewerker gesproken en als alles goed gaat moet er binnen nu en morgen een UPS medewerker langskomen met een doos en krijg ik een nieuwe 360 op het moment dat Microsoft mijn kapote 360 binnen heeft...

    Ik wacht nog met juichen tot het moment dat ik een nieuwe heb die werkt... nog even duimen.
     
  18. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn de console's van maastricht gewoon betere kwaliteit! Mijne werkt immers ook perfect :9
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal het inderdaad wel zijn ja. Mijne komt uit de MM van Maastricht en heb ook helemaal nergens last van *)
     
  20. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is exact mijn probleem ook geweest.
    Ik wacht nu op een meneer van UPC die het tot zijn levenstaak gemaakt heeft om mijn 360-je zo snel mogelijk naar meneer Microsoft te brengen.
    Volgens de techniekert die ik aan de lijn had, stuurt meneer Microsoft meteen een nieuwe retour en om vervelende dingen te voorkomen krijgt die nieuwe eerst een burn-in van zo'n 2 uur.
    Dat wil zeggen, hij krijgt 2 uur lang op z'n lazer om te zien of er een verborgen gebrek in zit.

    Advies aan alle slachtoffers:
    Neem zelf actie en blijf de servicelijn bellen tot je de toezegging en ordernummer hebt dat je kaduuke 360 wordt opgehaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina