1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz dit zou eventueel nog met codecs verholpen kunnen worden die misschien later via xboxlive te krijgen zijn
     
  2. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer een kleine update:

    Ben net terug gebeld, je call laten escaleren werkt dus wel degelijk, en ook ik heb nu een ticket en hij wordt morgen of de dag erna opgehaald.

    Whoohooo... eindelijk weer terug in de race!

    Groeten,

    Bart.

    ps. sturen jullie ook je voeding mee? Ik stuur de mijne wel mee want deze ratelt af en toe heel appart, net of de koelers in de voeding ergens tegen aanlopen, 2 vliegen in 1 klap.
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Live update van de "Project serviceline 3" race, deel 3:

    Op speciaal verzoek in zwart-wit en niet in high-def.
    ____________________________________________

    Evenals gisteren volgden vandaag de ontwikkelingen zich in hoog tempo op.
    Goed nieuws uit de achterhoede van de race, Jerhui heeft het lange rechte stuk tussen de bomen van het Wachtoptelefoonbos achter zich gelaten en heeft in een slimme maneuvre meteen met bijna vol gas de Belmeterug-bocht genomen.
    Op dit moment raast hij in volle vaart op de UPS-chicane af.
    Het publiek houdt de adem in.

    Hiermee is hij op gelijke hoogte gekomen met Dusun_1 die na zijn harde aanvaring met een plots overstekende systemcrash-bug in de grindbak was beland.
    De inderhaast toestromende officials hebben hem echter weer op de track geholpen en Dusun_1 is nu vol gas op weg naar de UPS-chicane.
    Jerhui en Dusun_1 liggen dus nu nek-aan-nek.

    Na de problemen met de geefmegeldterugklep heeft High 5 zich volledig weten te herstellen.
    Hij is door de UPS-chicane en wist meteen een stuk af te snijden over het Verzendbongrasveld en hij ziet nu voor zich de achterlichten van Phaelanx die gisteren al op de Waarblijftienou overpass naar de finish afstormde.
    Van Weegee en Passie-42 is geruime tijd niets meer vernomen.
    Kenners vrezen dat de beide deelnemers zich uit de race hebben teruggetrokken.

    Maar....niets is zeker en alles is nog mogelijk.
    Blijf afgestemd op dit kanaal.
    ______________________________________________________
    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  7. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je voeding NIET mee sturen. Want de kans is groot dat je 'm niet terug krijgt. Normaal gesproken hoef je bij een product nooit de kabels en adapters/voedingen op te sturen, maar alleen het hoofd product zelf. Een voeding die veel lawaai maakt kun je gewoon aanmelden en waarschijnlijk zullen ze je zonder problemen een nieuwe opsturen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  8. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Ehm nou, ik heb zijn xbox aangesloten op mijn opstelling (dus ook mijn voeding). Die van hem werkte perfect. Denk dus niet dat dat het is. Helaas... nu komen ze mn xbox eindelijk ophalen. Hoe lang gaat dit traject duren voordat ik hem terug heb??
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarstraks was mijn xbox 360 1 keer vastgelopen(1ste keer):mad:! Maarja, voor de rest heb ik er nog geen problemen mee gehad,maar ik vind dat dit niet hoort, dat is gewoon 1 keer teveel. Ook wordt xbox 360 vanachter bijhoorlijk warm(maar dat is bij ze allemaal). In ieder geval, ik heb wel een xbox 360 zonder mankementen(1 keer vasthangen is niet zo erg),maar toch vind ik dat je pure kwaliteit moet krijgen voor je geld, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk,maar als je hier ziet hoeveel mensen problemen hebben met hun xbox 360, net iets teveel naar mijn goesting. En hoe lossen jullie het eigelijk op als jullie xbox 360 totaal niet goed functioneerd? Bellen jullie naar Microsoft,...???
     
  10. Marra

    Marra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb sinds paar dagen bij het spelen van Perfect Dark Zero een fout iig een mankement van mijn 360. Als ik tijden het live spelen van het spel een server in gaat loopt me xbox vast hij geeft aan "The disc is unreadable. It maybe wrong region for this console" :confused:. Ik denk niet dat het aan het spel ligt heb er al verschillende van geprobeert van de winkel is me xbox dvd lade defect en moet ik een nieuwe halen in de winkel/microsoft wie heeft raad!!!!

    [​IMG]
     
  11. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou eerst alleen de Xbox zelf meegeven maar toen zag ik dat plaatje wat in de doos zat er daar stond op dat de voeding er ook bij moest. En de joypad eigenlijk maar dat heb ik maar niet gedaan. Hopelijk krijg ik 'm wel compleet terug. Hij is iig dinsdagochtend al afgeleverd bij het repair centre in Duitsland. Zou donderdag uiterlijk terug moeten zijn! :D
    72 uur beloven ze toch?
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    VOEDING WEL MEESTUREN. Dat hadden ze nadrukkelijk gezegd bij de service lijn!
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik met me call of duty, kijk eens of er een barst in de cd zit.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doed, je kunt het best in het blauw neerzetten hoor. Je tekst 'highlighten' is geen probleem. Vond het wel prettig lezen juist; het onderscheid tussen de gewone stukken tekst en de race met de service was gewoon duidelijk.

    Zolang niet iedereen met rare kleuren begint te smijten heb ik er in elk geval geen problemen mee ;)
     
  15. Marra

    Marra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee dat is het juist de dvd is helemaal niet beschadigd en ik heb er al 2 van perfect dark geprobeerd van de winkel. Maar hij geeft telkens deze foutmelding ik denk dat er iets mis is met me dvdlade :{ hebben meer mensen hier last van?
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik had gister een zelfde melding, toen ik PGR3 wilde gaan spelen.
    Disc eruit en opnieuw erin was de oplossing voor mijn probleem.

    Als het vaker voor gaat komen bel ik zeer zeker MS even. :)
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    ... DVD ...
     
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha je plaatje doet het niet... :p

    maaar mn avatar zegt toch al genoeg?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  19. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    In het kader van de race :)
    Heb gister (dinsdag 6dec) Iemand van microsoft gesproken die me garandeerde dat er een dezer dagen een doos binnen komt en dat ik de hele meuk mee kan geven aan ups (hele meuk=Console en hdd)
    Dus zit nu vlak voor de UPS Chicane,maar bandjes zijn wel dun :+
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina