1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus de nieuwe die je ze hebben afgeleverd doet het niet? Heeft iemand anders dat ook....
     
  2. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar wel kijk maar naar de uitslag van e enquete 15 mensen bij 'Dead on Arrival'
     
  3. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh.. dat meen je niet dat vind ik echt zwaar klote voor je :mad:
    Ik zou anders die winkel waar je hem gehaald heb ook maar eens raad plegen.
    Misschien kun je hem daar gewoon terug brengen en een werkende meenemen.
    Anders zou ik echt de vlekketering door de telefoon heen wensen naar de xbox helpdesk.
    Wat een enorme kutzooi :mad:
     
  4. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit (in blauw bold gedrukt) is dus wat bij mij is gebeurt!!

    @ phaelanx...
    Dat noem ik nu echt rot! Een nieuw toestel krijgen en dan dit!!
    Bedoel je dat je games niet meer opstarten, en dus "Open Tray" terug
    verschijnt op je dashbord nadat je drive 15 sec heeft zitten seeken naar data?

    In dat geval heb je zeker het probleem zoals ik die nu heb!
    Zie vorige post (quote in blauw bold gedrukt).

    Hopelijk komt het vlug in orde voor jou! Veel sterkte, en laat je niet doen!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, het wordt hier erger en erger, ik wordt al pissig van het allemaal gewoon te lezen!:mad:
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow!
    gisteren schreef ik nog in de 3e update:
    Maar....niets is zeker en alles is nog mogelijk.
    Profetische woorden...helaas.

    Live update van de "Project serviceline 3" race, deel 4.
    Als vanouds in high-def multicolor, met dank aan Goiz.
    ______________________________________________

    Geacht publiek, de race heeft vandaag grote verrassingen opgeleverd.
    De zinderende finale waarin Phaelanx als eerste in welverdiende triomf over de finish kwam, nam een meer dan dramatische wending toen bleek dat hij door een fout van de officials 1 ronde te weinig over het circuit heeft gemaakt.
    In plaats van een zwartwit geblokte vlag zag Phaelanx slechts het paarsrood van zijn terechte woede.
    Dat hierover het laatste woord nog niet is gesproken zal iedereen duidelijk zijn.

    Ondertussen heeft Dusun_1 de UPS-chicane en het Verzendbongrasveld achter zich gelaten en hij rijdt nu in de slipstream van High 5 die de finish bijna in zijn vizier heeft terwijl hij in volle vaart de Waarblijftienou overpass achter zich tracht te laten.

    Verder in het veld zijn de ontwikkelingen niet ongunstig voor Weegee die achter de koplopers vlak voor de UPS-chicane is beland.
    Een beetje zorgelijk zijn -volgens zijn eigen woorden- de inmiddels dunne bandjes, veroorzaakt door ongeduld-vlekken op de weg.
    Van Jerhui is vandaag nog niets vernomen maar we kunnen rustig aannemen dat hij een positie vlak achter of zelfs naast Dusun_1 heeft ingenomen.

    Tot zover de laatste ontwikkelingen.
    Nogmaals, blijf afgestemd op deze draad voor de allerlaatste ontwikkelingen in de race.
    Morgen meer, terug naar de studio in XBW.

    ____________________________________
    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service.
     
  7. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bedankt voor de aardige woorden. Natuurlijk valt een kapotte 360 in het niet bij "echte" problemen op deze aarde maar voor een fervent gamer als ik, en alle andere gedupeerden, is de teleurstelling echt groot.
    Vanavond weer gebeld en zwaar afgescheept door iemand bij MS. Ze wou me met geen mogelijkheid doorverbinden en deed totaal geen moeite voor me. Het enige wat ze zei was dat ik teruggebeld zou kunnen worden. Terwijl ik, na al die pech, eigenlijk wel direct iemand wou spreken die er voor ging zorgen dat er een nieuwe Xbox bezorgd ging worden. Ik ga nu echt niet nog een keer vier dagen zonder 360 zitten. Ik heb de mazzel dat PGR3 het wel gewoon blijkt te doen dus ik hoef me niet te vervelen maar dat PDZ
    en Kameo gewoon een "'unrecognized disc" error geven vind ik ongelovelijk voor een apparaat dat 2 uur is getest (zogenaamd). Op het eind van het gesprek voelde ik me zo genaaid en machteloos dat ik d'r een flinke uitbrander heb gegeven en de haak er heb opgegooid. Niet de meest efficiente manier maar ik zag niet meer in hoe ik nog een zinnig gesprek kon voeren met dat mens. Morgen nog maar 's proberen (misschien via wat andere microsoft kanalen). In de tussentijd blijf ik de, leuk geschreven, race maar volgen. Ben benieuwd wie de echte winnaar wordt. Succes iedereen!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  8. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tegenvaller voor je, niet te geloven.

    Ik grapte gisteren nog tegen de helpdeskmedewerker die eindelijk mijn ticket aangemaakt had voor het ophalen van mijn xbox door de koeriersdienst dat als ik een nieuwe geleverd krijg deze hopenlijk niet defect is. Hierop antwoorde de medewerker dat er een nieuwe uit de fabriek gestuurd werd. Waarop ik antwoorde dat was de mijne ook dus dat bied geen garantie!

    En nu overkomt het jouw... wat een pech!! Heb zeer met je te doen. Bekijk het van de zonnige kant, jij kunt in ieder geval PGR3 spelen, ik heb sinds vrijdag PGR3 en COD2 in huis maar heb er nog niets mee kunnen doen en het ziet er naar uit dat dit pas volgende week word!!

    Vandaag is er geen koerier langs geweest dus ik denk/hoop dat dit morgen wordt. Waarschijnlijk is hij dan op zijn vroegst vrijdag bij het repaircenter en wordt er dan 1 terug gestuurd. Dat wordt dus maandag of dinsdag een nieuwe Xbox ontvangen. Het fijne is ook nog dat ik overdag werk en er dus niemand thuis is, vanmiddag was mijn vriendin thuis en morgenochtend heb ik mijn moeder kunnen regelen en als ze dan nog niet geweest zijn wordt het waarschijnlijk nog langer wachten... maarja ik hou jullie op de hoogte, mocht het zijn dat er nieuws te melden is horen jullie het meteen van me.

    Groeten,

    Bart.

    ps. Nogmaals sterkte toegewenst phaelanx!

    Ohjaa... voor ik het vergeet, volgens mij kun je het beste overdag bellen met de helpdesk want ik heb het gevoel dat er dan meer gekwalificeerde mensen aanwezig zijn dan 's avonds. Vroeger tijdens mijn studentenperiode ook op een helpdesk gewerkt van verschillende PC en printer merken en 's avonds zitten er voornamelijk studenten om wat bij te verdienen en overdag de "vaste" ploeg die dit als fulltime job doet. Ik heb nu ook een aantal maal 's avonds gebeld en het enige wat je te horen krijgt is dat je terug gebeld wordt en dat ze niet meer kunnen betekenen dan dat. Gewoon morgen rond 11:00 nog eens proberen en anders om 12:00 en 13:00 etc. net zolang tot dat je de juiste persoon aan de lijn hebt gehad.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  9. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dusun_1 heeft gelijk Phaelanx, buiten kantoortijd heeft het weinig zin om te bellen.
    De echte techneuten met beslissingsrecht zijn er dan toch niet.
    Na 9:00 uur en voor 15:00 uur maak je de enige kans op een beetje echte aandacht.
    Wellicht zou je dit speciale geval onder de aandacht moeten brengen van de man van Microsoft die ook ergens op dit forum rondzwerft.
    Lees de originele draad nog eens door.

    Je zou van frustratie bijna ontploffen.
    Maar laat ik nog maar niets zeggen totdat ik mijn 360 weer terug heb en een dag heb laten draaien....
     
  10. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    High 5 bedoeld hier MrX, althans dit is zijn nickname op dit forum.
    Nogmaals succes en sterkte toegewenst.

    Groeten,

    Bart.
     
  11. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je zou kunnen zeggen dat 20% kuren vertoond? Dat is toch een belachelijk hoog aantal ?! :{
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem de mankementen geen kuren. Het is iets waar je je aan zou kunnen ergeren maar hij werkt gewoon goed.
     
  13. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    In eerste instantie de xbox 360 die nu op de markt verkrijgbaar is , zijn eigelijk prototypes.


    er zijn ook al redelijk wat kinderziektes zoals dit berichtje

    De Xbox 360 is nog maar net uit in Amerika en de klachten over de console beginnen binnen te stromen. Een aantal gebruikers hebben gemeld last te hebben van crashende en storende Xbox 360's

    Waaraan de crashes en fouten liggen is vooralsnog onbekend, maar, als de Xbox 360 ze bevat, lijken ze erg snel op te treden. Zo zijn er berichten dat de errors al verschenen voordat de eerste race van Project Gotham Racing 3 was afgelopen. De fouten zijn overigens niet aan games verbonden, als de 360fouten bevat, geeft deze dat bij meerdere games aan

    Aan de hand van na een paar maanden zullen de kinderziektes verholpen worden er zullen nieuwe versies uit komen net zoals de xbox 1.


    Zelf heb ik mijn twijfels over de xbox 360, in japan hebben ze ook hun bedenkingen.

    Op 12 december verschijnt de Xbox 360 in Japan en nu al zijn de japanse analisten zwartgallig over de verkoop van de 360. De grote boosdoener volgens hen is de Playstation 3 die in de lente van 2006 in Japan verschijnt


    Japanse gamers tonen ook maar weinig interesse in de games die te verkrijgen zijn tijdens de launch. De grote boosdoener is volgens Kawamata de PS3, die de 360 volledig in zijn schaduw plaatst. De Japanse gamers wachten liever op de nieuwe wonderconsole van Sony dan nu een 360 te kopen.


    [​IMG]

    http://www.katja.bnn.nl/
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah. Zoals eerder aangegeven, in deze thread zullen mensen met een defecte Xbox veel sneller reageren dan mensen met een Xbox die prima functioneert. Houd daar wel rekening mee ;)

    Ik denk dat het werkelijke aantal Xboxen met mankementen (overleden & simpelere mankementen) rond de 8 - 10 % zal liggen ofzo. Dat is wel een gokje he;), maar zeker geen 20%.

    Deze thread ging eerst alleen over kinderziektes, maar omdat o.a. ik wel benieuwd was naar de verschillende percentages hebben we er een poll bij gemaakt.
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Gisteren was het erg druk op mijn werk, dus heb geen tijd gehad voor Xbw :eek:

    Ondertussen heb ik zo'n 3000 X met Microsoft gebeld (grove schatting) en staan de zaken er nu als volgt voor: Via UPS tracking heb ik kunnen vernemen dat mijn kapote 360 zojuist is aangekomen bij de reparatie fabriek in Duitsland!

    Ik verwacht dat er een nieuwe binnen enkele uren opgestuurd zal gaan worden. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze nieuwe 360 morgen in Nederland zijn... helaas zal ik zelf niet aanwezig zijn op het moment dat mijn 360 wordt afgeleverd op mijn werk, waardoor ik waarschijnlijk maandag hem voor het eerst kan aanschouwen.

    Ik ga nog niet te vroeg juichen, maar ik hoop dat ik maandag avond voor het eerst met een normaal werkende 360 aan de slag kan… als er ontwikkelingen zijn laat ik het weten.

    ps. even een tip voor de mensen die moeite hebben met de help-desk. sommige zeggen dat het niet mogelijk is om doorverbonden te worden met een andere help-desk medewerker... dit kan wel!! dus laat je niet afschepen met; "mag ik uw naam en telefoonnummer en we bellen u zo snel mogelijk terug".
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  16. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Race report.

    Weegee komt nu net de ups chicane uit en terwijl deze zoekend naar tractie de bochten doordrift,gaat hij op inmiddels versleten banden langzaam op weg naar de waarblijftienou bocht.
    Na de klapband van Phaelanx na de finish lijn gister,waarbij hij bijna dodelijk verongelukte doet weegee wat rustiger aan.
    Ik ben trouwens blij te melden dat Phaelanx er inmiddels weer helemaal bovenop is en de pit straat weer uitrijd.
    Dit alles in de hoop dat er nog meerdere deelnemers uitvallen ,zodat er toch nog een beter resultaat uit deze teleurstellende race is te halen.

    tot zover weegee voor Project Service lijn racing...

    Kortom Mijn xbox is opgehaald en hoop dat ie snel terug is...
    Phaelanx nogmaals sterkte en hoop echt dat het snel voormekaar is.
    En natuurlijk vind ik dat wij (als Project Service Lijn deelnemers) een enorme hoeveelheid goodies moeten krijgen van de race organisatie !!!

    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook hier een update:

    Mijn Xbox360 + voeding is vanochtend (11:15 uur) opgehaald door de koeriersdienst en is nu onderweg naar Duitsland, Jawohlllll!!! Gelukkig dus niet voor niets moeders thuis over de vloer laten komen. Nu maar afwachten wanneer de nieuwe geleverd gaat worden en hopen dat ik niet opnieuw een defecte krijg en dat ze niet vergeten om een nieuwe voeding mee te sturen.

    Groeten,

    Bart.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    mensen van wie de 360 is opgehaald, kunnen via UPS.com zien waar hun pakketje nu is. Met behulp van een nummer wat je hebt gekregen van de UPS bezorger.

    Het : TR#: moet je hebben
     
  19. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog maar even snel een korte update:
    Mijn nieuwe 360 is afgeleverd en doet het nu al meer dan 2 uur prima.

    [high 5 klimt onder stormachtig gejuich van het uitzinnige publiek uit zijn bolide en valt een dolgelukkige pitcrew in de armen]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is bij jou geleverd! Good _O_ Hadden ze hem bij jou ook op dinsdag opgehaald? En zijn ze savegames nog intact?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina