1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wytze van der veen

    wytze van der veen Gamenerd NL

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjeempje, ik wist dat 't wel eens probleemmachines waren maar dat 't zó erg was... Heb er nog geen problemen mee gehad, hij maakt alleen meer lawaai dan de stofzuiger maar da's normaal geloof ik...
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    in wat voor een doos hebben de mensen die hun 360 ook hebben opgestuurd in gepakt?
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook weer een kapotte, xbox360 teruggestuurd wegens e67 boot error. Verder werkte die prima. Krijg nou een andere terug, hdd gewist en loopt nou in game om de 5 minuten vast. Dus hij mag wéér terug.
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mn tweede xbox 360 teruggekregen...\o/ Ben em precies 10 werkdagen kwijt gehad. Tis wel een refurbrised met een MFD van 2005-10-23! Precies een maand ouder dan mn eerste. Ben benieuwd hoe lang deze 360 het gaat volhouden....
     
  5. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook een paar keer gehad, met the outfit dvd. In plaats van play game staat er dan ineens play dvd, en als je dan op play dvd drukt krijg je zo'n schermpje van stop deze dvd in een xbox360 console ( hetzelfde schermpje als dat je een 360-spel in een normale dvd-speler stopt)

    En heb ook vaak dat die zegt, dvd is onleesbaar, terwijl er geen enkel krasje opzit|:- :confused: Pas als ik de 360 opnieuw opstart en dan de dvd erin en eruit doe speelt die het spel gewoon weer normaal af.

    Wat me trouwens ook is opgevallen is dat de dvd drive in het dashboard heel veel lawaai maakt, een soort van luid gebrom. Pas als ik het spel eruit haal stopt het gebrom. Een paar weken geleden had ik dit nog niet.

    Erg vaag allemaal:confused:
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik mijn Xbox 360 altijd aan doe, is via de controller of via de xbox 360 remote. Eerste keer dat ik gewoon op de grote Xbox 360 knop druk. Wat er gebeurt, niks. Zo te zien is die knop kapot. Al maakt het niet uit. Dus ik denk dat er helemaal niet dead on arrivel is, druk gewoon op je controller
     
  7. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn xdoos360 nu net een aantal dagen in mn bezit en heb vandaag al 3x een vastloper gehad |:-

    Ook hapert ie af en toe bij het spelen van GRAW. Als ik in de helikopter zit en ik over de stad vlieg wil ie af en toe flink schokken..
    Ook met het intro-filmpje van Kameo heeft de doos moeite.

    Heeft iemand nog tips voordat ik Microsoft ga lastig vallen?
     
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    MIjne werk perfect .Hij zuigt wek harder dan mij stofzuiger en is warmer dan mij straal kachel :p maar hij doet het perfect heb hem nu ongeveer anderhalve week nog geen vastlopers gehad dus .
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist UPS gebelt om hem te laten oppikken, morgen komen ze langs op mijn werk (de cocurrent TNT hehe). Hij zit ook in een TNT doos, mss niet een slimme keuze.

    Ben benieuwd hoe dit gaat lopen...

    Hoe kregen jullie hem trouwens terug, ik bedoel in dezelfde doos??
     
  10. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij 2e xbox deed mijn harddisk het niet! (Kon dus niet gamen via live)
    Eerst moest ik 72 uur wachten op stickers van UPS die ik niet ontvangen had! Toen weer teruggebeld. Ze zouden ze dan via de post opsturen. Na een week nog niks ontvangen. Toen weer gebeld. Er werd mij verteld dat ik verkeerd geinformeerd was en dat ze nog geen oplossing hebben gevonden voor het maken van de harddisks. Erg vreemd vond ik dat. Als ik een nieuwe harddisk wilde moest ik zelf de kosten van UPS betalen. Onzin dus! Toen heb ik een klacht ingediend bij microsoft nederland. Ook weer een hele hoop heen en weer gebel en gemail. Daar ben ik prima geholpen en eindelijk na 1,5 maand heb ik een nieuwe harddisk gekregen! Dus vandaar ;)
     
  11. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je intro-filmpje van Kameo schokt, wil dit zeggen dat je xbox op 50 hz staat ipv 60 hz, (euhm het kon ook net omgekeerd zijn)
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks zal het thuis meteen even checken.. :thumbs:
    Het aantal hz heeft niks te maken met evt. vastlopers toch?

    /Edit: Heb het aantal hz veranderd en het intro filpmje loopt inderdaad soepeler.. heb nu wel opeens last van vervagende pixels in PGR3 8) Beetje zo'n blur-effect
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  13. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    het aantal hz heeft inderdaad niets te maken met vastlopers (denk ik)...
    wou gewoon duidelijkheid geven ivm 1 van je problemen...
     
  14. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    die 10 dagen is maar een richtlijn...
    mijn 360 startte niet meer op (3 rode lichten) na 12 dagen kreeg ik hem terug en toen kon ie opeens het beeld niet meer fatsoenlijk opbouwen (een ander probleem dus dan wat ik had) dus weer terug gestuurd en nu ben ik hem ook al 14 dagen kwijt...

    heb nog niks vernomen over 1 maand xbox live vergoeding....

    waar kan ik een klachten mail naar toe sturen, via de xbox.com site krijg ik gewoon geen antwoord op mijn ingestuurde mail...
     
  15. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina