hoeveel blocks zitter er in totaaaaaal in je xbox? er staat bij mij altijd 50000+ maar ik wil weten hoeveel het echt zijn en hoeveel zitten er in een memory card? thx
Heb ik ff van andere thread gejat, hij heeft het berekend: (ik weet niet of het waar is): 16+312396=312412 dus zeg maar: 300.000 En memory unit 500 blocks volgens mij.
Eeen memory-unit is +- 500 blocks. Da's 8 mb. Een Xbox hd is 8 gb (8000 mb). Dat zou dus +- 500000 blocks zijn. Hoeveel van de hd beschikbaar is voor saves, muziek, downloads en werkgeheugen weet ik niet. Ik denk alles een kwart of zo.....
Zo iets ja. In iedergeval ruim genoeg. Bij de meeste van jullie (en bij mij) staat ie waarschijnlijk op 50000+, dus genoeg save ruimte. Ik heb er 2 cd's + extra liedjes op staan. 13 saves van allemaal verschillende games + TS2 levels.(ik wil ook kol cell erop maar heb geen live )Wat ben ik blij dat ik van die memory cards af ben, zo'n gedoe, je kan niet alles opslaan wat je wil en het kost geld. I (l) the xbox harddisc
Ik vind het ook een pluspunt zo'n harde schijf...als je bijv een ngc hebt heb je minstens 2 memory cards nodig, das lastig vind ik ff offtopic: past het level van splinter cell op een memorycard?
Nee volgens mij niet killerbee... moet je even kijken ik had laatst gecheckt en toen stond er uh... volgens mij 700 blocks...
Ja de HD is echt supergroot, ik heb nu zo'n 34000 blocks aan alleen muziek erop staan en nog geeft ie aan 50000+... Beter hoor!
Jaaa. maar je kan maar 5,5 gebruiken voor eigen doeleinden zoals muziek en saves. de rest is voor de games zelf, die heel even zich zelf op de HD zetten om zo beter te kunnen gedraait wordne
idd dit heeft veel voordelen: snellere laadtijden 2.5 gb virtuele ram (lichtjes overdreven natuurlijk) toestanden als blinx die 50000+ die er staat is eerder een waarschuwing voor als ie bijna vol is dan een indicatie van hoeveel plaats je nog hebt
jah duh, ik zeg ook e c = besturing = halve gig e = data = 5,5 gig x, y en z is ieder 800 mb voor tijdelijke game data om laadtijden te verkorten enzo
kijk ff in deze thread daar staat alles in http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=13878&highlight=500 num edit de foto's er van heb ik niet meer
Is hij bij er bij iemand zijn harde schrijf al volgeraakt neit veel denk ik waarbij dat is gebeurd dus ik zeg gewoon genoeg en ik vind het echt relax dat hij opslaat op harde schrijf hoef je geen memory kaart te kopen eigenlijk is de xbox een koopje en je heb van alles je komt duurder uit als je dit koopt: Dvd speler Muziek afspeel ding kom nie op de naam scheel een hoop mermory kaartjes Ga na als je dit bij elkaar doet xbox tog een koopie? /Mod DarkwingDuck: Gebruik eens interpunctie (je weet wel, punten, komma's en leestekens en zo), en let eens een beetje op je spelling, dit is echt heel hinderlijk lezen.
Heel veel, ik heb nou van 12 games saves er op staan en van CD"s nog wat tracks wat bij elkaar ong. 12000 blocks is en hij geeft nog steeds 50000+ aan. Zo als hier al eerder is gezegd zijn het ong. 300000-50000 blocks dus ik denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken over ruimte tekort.