Titel lijkt mij duidelijk Bedoel gewoon normale game, niet die xtra fratsen-modes. Nu niet lullen kijk in je boekie, ik zag het niet staan en nu zit ik achter de pc Niet echt een probleem dus, toch beste op z'n plaats in dit forum. Iemand?
Ben net 2,5 uur bezig en zit al in 8....dat sucks! Vind meestal beetje saai om een spel twee x te doorlopen. Edit: thanneks
Euh, die chapters zijn ook weer verdelingen van parts. Part 1 heeft 11 Chapters Part 2 heeft 8 Chapters Part 3 ook zoiets. Tenminste, op de PC versie was het zo
27 leveltjes zijn niet zo weinig. En als je daar bij optelt dat ik ook nog slecht ben heb die mij mij wel een lange houdbaarheid.
Whahahahahaaaahaaa als er 1 spel is dat dus GEEN lange houdbaarheid heeft is het wel max payne. Het is een super spel (gespeeld op de pc) maar ik had hem dus wel uit in een week met elke dag een uur spelen ofzo. En daarna kan je er niks meer mee doen omdat het dan allemaal hetzelfde is en hij heeft geen multiplayer zooi. Daarom koop ik dus alleen maar spellen die multiplayer zooi hebben anders vind ik het de 62 euro niet waard (jaja coca cola card ) en ik moet toch op de een of andere manier mijn 4 controllers benutten.
Max Payne op de PC: Je hebt internet anders km je hier niet. Wist je al dat je 10tallen mods kan downloaden die hele nieuwe dimensies aan het spel geven, zoals Kung Fu mode enz. Zoek maar ff op het i-net! En ik ben nooit zo goed in die spelletjes dus dat is een voordeel want dan heeft zo;n spel een langere houdbaarheid bij mij!