Ik heb mn xbox nu al vanaf het begin, dus zon anderhalf jaar, en ik heb nog maar 9 spellen. Dit is omdat ik in die tijd nog weinig spellen heb kunnen vinden die mij konden boeien. Ik ga geen spellen kopen die mij "wel aardig" lijken, want dat vind ik zonde van mn geld. Ik ben daar achteraf wel blij mee, want nu kan ik met gemak alle toppers kopen!!!! De spellen die ik heb: Halo, PGR, DOA3, amped, pdo, moh frontline, Brute force, shemnue en Splinter Cell. De rest leek me gewoon middelmatig en die games hoef ik nie. Voor dat geld koop ik liever een topper voor mn pc. Vooral als je nagaat dat een spel zon F#ck!ng 70 euros kost! Maar mn games verzameling wordt wel wat groter denk ik met: Top Spin, Sudeki, Fable, Halo 2, True Crimes, Kotor, Soul Calibour 2, PGR2, SC pandora tomorrow, DOA online, Ninja Gaiden, Doom 3, Counter Strike, Rainbow Six 3, HL2, Prince of Persia, Deus ex, Beyond Good and Evil enz. 9 + 18= 27 spellen. Damn dat is wel een verschil :{ . Maar dat kost dan wel 18 * 70 = 1260 euro!!!!! tjeee dat is toch wel weer wat TE veel!!!!
BTW alle donaties zijn welkom op giro nummer 123 ten behoeve van een arme xbox gamer
Laatst bewerkt: 26 aug 2003