[PC] Hoeveel geheugengebruik is normaal??

Discussie in 'Games' gestart door Thrillseeka, 15 sep 2004.

1. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op de pc Battlefield wil gaan spelen sluit ik eerst alles af(die icoontjes rechtonder),maar als ik dan ''control+alt+delete'' drukt dan zie ik dat er nog 35 processen bezig zijn.
    Heb iedereen dat of is dat echt te veel?
    Oh ja voordat ik het vergeet van de 1250MB die ik heb wordt er 336 gebruikt.

Sorry ik heb hem in de verkeerde gepost.

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb altijd zo'n 50 processen en een CPU-gebruik van zo'n 0-4%. Het geheugengebruik is 250/1250 MB

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik 32 processen, ik speel cs en al. dus je hoeft je nergens over zorgen te maken ;) alleen als een spel lagt (stoten geeft) dan zal ik rechtermuisknop - > prioteit en dan hoog (wist je vast wel :+) maar ja

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met geheugen ,wordt het virtuele geheugen van Windows bedoelt.
    Het is geen echt geheugen maar een gedeelte van jouw HD.
    Dit wordt alleen gebruikt als het werkgeheugen vol begint te raken.
    Het viruele geheugen moet minimaal 2½x het werkgeheugen zijn.

Als mijn pc XP SP2 helemaal opgestart is zijn er 49 processen actief.
    Het viruele geheugen is dan 264/1247

Is meeste processen die onder jouw gebuikersnaam staan je vaak zonder problemen beëindigen.

Als je de prioteit van een programma gaat verhogen kan de pc ook instabiel worden.

5. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    LoL, wat wil je hiermee zeggen dan? CS is een spel wat op een PI 200MHZ met 64 MB geheugen en een 8 MB vga kaart loopt dus zo geweldig is het niet dat je CS zonder te laggen speelt met 32 pocessen...lmao. BF 1942/Vietnam is wel ff heel wat anders. "cs en al" <- CS is nergens meer mee te vergelijken...

@ Thrillseeka -> als je maar 336 MB gebruikt hoef je je nergens druk om te maken, lekker gamen. Maar toch, als je spel hapert en springt, ook als je een redelijke Processor & voldoende geheugen hebt, kan het aan je VGA kaart of je drivers liggen, vandaar dat ik je nu vraag om ons ff te laten weten wat voor systeem en OS je hebt, daar komen we wel een stukkie verder mee denk ik ;)

Deel Deze Pagina