Hey, Ik heb een vraag. Ik ben net lekker Splintercell: PD aan het spelen en opeens krijg ik een filmpje met daarna de credits. Klopt het echt dat het maar tot level 8 gaat: Los angeles USA? Beetje raar einde en korte speelduur. Mods: Sorry als ik het verkeerd heb gepost of het al een keer is gepost, maar ik kon het niet vinden in het forum.
yep dat was t... vond t zelf ook tegenvallen qua levensduur en moelijkheidsgraad, maar je hebt natuurlijk altijd de Live-functie nog
Nou.. knap werk van ubisoft. en moeten ze daar dan zo lang aan werken Dan maar met de online functie verder. Thx voor de snelle reply!
Geeft niet, maar je had dit natuurlijk ook gewoon in de grote Splinter Cell 2 thread kunnen vragen ipv er een geheel nieuwe thread voor te openen. In ieder geval heb je nu je antwoord gekregen en doe ik deze thread nu dan ook maar dicht om te voorkomen dat dit weer uitloopt op een nieuwe discussiethread over deze game. En dat zou weer dubbelop zijn wat ook weer niet de bedoeling is. <closed>