Weten jullie hoeveel muziek je op de harde schijf van de Xbox kan zetten voordat hij langzamer gaat worden? Ik wil namenlijk weten hoever ik kan gaan voordat ik er last van ga krijgen... Of is de Xbox zo goed dat hij nooit langzamer wordt? En is er al iemand die merkt dat zijn/haar Xbox langzamer is geworden? Ik heb nu zo'n 30 liedjes maar er staat nog steeds 5.000 (of was het nou 50.000 blocks...ik weet het niet meer (zit op m'n werk). Hoeveel liedjes hebben jullie op jullie Xbox? Is er al iemand die minder dan 5(0).000 blocks heeft? En zo ja, hoeveel liedjes staan er bij jou dan op? Veel vraagjes, ik weet het, maar ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen....
je xbox wordt nooit sloom. want er is nog 2 gb van de 8 die hij gebruikt voor games etc. de rest kan jij volpleuren. vergelijk het maar met de HD van je PC. ongeveer zoveel mp3 cd's als dat er bij jou op 8gb passen, zoveel kun je op de box ook kwijt
om presies te zijn kan er 90 80Minuten cd op dus dat is zo een 120uur aan muziek of 7200Minuuten aan muziek ik hoop dat diet je vraag heb beandwoord
jezp er zijn verschrikkelijk veel blokjes op je doos, muziek erop trappen is wel vette functie, beetje je eigen muziek beluisteren (heb zelf 3 cd'tjes erop gezet), alleen beetje vaag dat ze het helemaal naar wma omzetten, duurt zo lang en waarom? we hebben toch teringveel blokjes. weet iemand trouwens of je gewoon een cd'tje met kant en klare wma'tjes erin kan doen zodat ie niet zo lang hoeft te rippen?
Er moet wel een optie komen om direct mp3/wma op je harde schijf over te brengen dat zou ook wel een stuk makkelijker worden, 650 mb op en cd-rw en volpompen die bak..
Naar wma, een cd is 650 mb, een WMA cd is ongeveer 50-60mb dus 10 keer zo klein.... Wij 2tjes: Komt er niet, als je dat kan doen zou je met een beetje trucen ook andere bestanden op je hardeschijf kunnen zetten, met het gevaar op virussen etc... Ms wil en mag trouwens geen mp3'tjes en wma bestanden laten kopieren naar je xbox, ivb met licentie rechten.... Daarom kan je ook geen cd-r cd's afspelen
Waarom zeuren zoveel mensen over dat rippen op xbox dat het te lang duurt en dat hij de audio omzet? Wees blij dat ze nu veel kleiner zijn, want elke keer als je een pc hebt met een hard disk die steeds groter is denk je, jeh deze raakt nooit vol en na een paar maanden, jaren zie je dat je in eens nog maar een paar gig over hebt. En ten tweede wat boeit het dat het lang duurt, als het er eenmaal op staat staat t er voor goed op en kan je er lang van genitenen..... Zo..........