Uit de review : Met de co-op optie kunnen jij en een vriend samen op de bank de vijanden te lijf gaan in de als Serious Sam, met 2 personen dus.
ik heb het nog niet geprobeerd, zal het zometeen eens doen. Maar weet wel dat je via linken zeker het met zn 4 ren kan doen (je kan al zeker met zn 4ren co-open over de system link dus)
ik denk dat het best is als je gewoon je vooroordelen aan de kant zet ivm met die titel, want hij is verrassend goed, zoals ook uit vele reviews blijkt trouwens. OXM UK geeft het 8.2, X-Gamer (toch wel kritisch vaak) een 9 (!!), eurogamer.net een 8, en da's ook een van de kritischere sites zodus...
omdat ik slechte dingen over de PC versie heb gehoord had ik hier ook mijn twijfels over maar als ik jou nu hoor zal het wel een O.K game zijn
mja, maar ik denk dat de 'stijl' van serious sam veel beter tot zijn recht komt op een console, het is gewoon een fragfestijn van jewelste, zonder stealth of andere hoogstandjes....maar in dat genre is hij erg goed uitgewerkt. En lekker onderuit gezakt in je zetel 100'en monsters na het hiernamaals knallen met massavernietigingswapens...kan toch niet tegenvallen
Hmmm ik hou niet echt van dit soort shooters, heb het wel op de pc gespeeld maar je wordt er echt gek van na een tijdje alleen maar knallen knallen en nog is knallen. Nee geef mij maar een shooter waar je tenminste nog een beetje je hersens voor kunt gebruiken (niet dat die ik heb ofzo hoor maargoed ).
Co-op kan je met maximaal 2 spelers spelen! Ik heb deze game nu een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over. Lekker knallen, vooral in de latere levels is het echt zeeeeeeeeer vet. Met de rocket launcher en een minigun is het gewoon gameheaven. Echt heel vet om met die wapens honderden vijanden neer te knallen. Ook de multiplayer vind ik heel sterk. Jammer dat er geen bots zijn maar met 3 of 4 spelers is het echt heel vet. Al met al een goed spel!!