Ik wil deze Tread niet maken omdat "ik dan een tread heb" ofzo maar ik ben gewoon genieuwd hoeveel QM punten jullie hebben. (Ik heb gehoord dat er hier iemand 50 had, generaals ster dus) GRT EliminatorX
Ik ook bijna hoor! Moet alleen nog een of twee defend missions en dan nog een keer op elite de campagne doen, dan klaar. Heb ik gedaan toen de server kapot was whehe!
Dat je 50% van de schoten die je afvuurt raak schiet. Als je twee keer schiet 1 keer raak minstens. Bij recon moet je gewoon weinig schieten, gewoon rennen en soms kruipen. Recon is easy, sommige van die missies kan je binnen een minuut halen.
okeokeoke terug naar het onderwerp, hoeveel QM heb jij? Nou ik weet nu dat Xguus er 50 heeft en da's niet slecht. Ik probeerde net die eerste recon op elite en ben ik lang die bergwand gegaan helemaal tot die helling die naar boven leidt maar opeens komen er 5 ventjes aan de rechter kant van de berg en 3 ventjes van de linker kant. Niet te doen en dan vraag ik me toich af als dit de eerste Recon is.............