Jawel, hier mag gepatst gaan worden. Bij mij valt dat vies tegen helaas, komt mijn lijst: 1.-Halo Zo, dat was mijn lijst. Games die niet zo lang meer duren: 1.-Mex Peen 2.-Obi Wan Daarna: 1.-DOA3 2.-RSC 3.-JSRF Ondertussen: 1.-PGR 2.-Eeb&Munsj Denk dat ik me maar weer 's ziek moet gaan melden.
Ik ga er voor het gemak maar even uit dat je alleen xbox spellen bedoelt en dan kan ik antwoorden dat ik Rsc al heb uitgespeeld. Spellen die niet zolang meer duren: Amped Wreckless Halo
Dat bedoel ik. Zeker ik moet weten waar te plaatsen. Hier mag uitsluitend over xboxgames gepraat worden, dus dat spreekt vanzelf. Wijsneus.
Nee idd beter niet die vraag stellen. Staat het hele forum gelijk vol. Vroeg me gewoon af(launch pas geweest)of hier nog een paar wonderkinderen rondlopen. Reageren als je een Am.doos hebt is minder boeiend dus.
Heb Mex Peen uitgespeeld (9 a 10 uurtjes). Ben bezig met Halo en PGR, allebei 1/3 gehad denk ik. En gezien de review van vandaag over NHL 2002 zal die de volgende worden
Mjah, Halo alleen op easy, was met mn US Xbox en doe he tnu eigenlijk niet meer, behalve als Mah'tein langs komt, dan ff co-op Bijna uitgespeeld ; PGR Rallisport Challenge
uit: HALO (easy, normal legendary(op 2 levels na)) PGR (alleen nog 3 levels in arcade very hard) damn als ik het zo bekijk heb ik nog niks uit
Halo heb ik uitgespeeld op Normal en een aantal op Heroic en Legendart. Met DOA 3 heb ik de storymode uitgespeelden bij PGR ben'k nog niet zo ver (beste bak Nissan Skyline GTR ) mzzl Munch and Abe
PGR de credits voorbij zien rollen, maar nog niet echt uitgespeeld. Verder ben ik een heel eind met Halo / RSC / JSRF / THPS3. Speel een beetje op een manier om niet alles te snel uit te spelen, dan vind ik een game namelijk altijd minder leuk worden. Dus bij mij veel afwisseling.
Whahhahha, dat doe ik ook, alleen ik doe dat niet expres. Vind het zo chaotisch om meerdere spellen te hebben liggen die ik allemaal nog moet uitspelen.... Precies omgekeerde mening eig. maar resultaat is het zelfde.