ik neem dus een routertje waar ik 3 dingen op aansluit als ik nou op mn pc een online game speel en ook op mn xbox, heb je dan lag? mn verbinding gaat met 2,2Mbps thanks, look
Hangt van het spel af... hangt van je download en upload af ... kortom is niet te zeggen .... Je hebt wel minder last van lag als je alles uit zet
ja maar er is dus wel lag? hoe gaat het dan? als je een router heb met 2 dingen wordt de snelheid in 2en gesplitst
hij wordt niet door tweeën gedeeld er gaat gewoon de hoeveelheid bandbreedte die het apparaat nodig heeft naar het apparaat ........
Ik vind het al knap dat je een online game op de pc en xbox Live tegelijkertijd kan Gewoon het 1 of het ander
Je moet inderdaad oppassen met je intergebruik (uploads downloads) organiseer deze dingen met netlimiter.
Bij mij is juist het probleem dat mijn router kiest tussen OF PC of Mijn XBOX. Dus ik kan niet gelijk op internet. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen valt? Dus ik kan niet gewoon liven en gewoon naar een internet site toe tegelijk. Hopelijk weet iemand een oplossing ! ALvast bedankt.
Wat is dat? Ik dacht dat een router de verbinding zou splitsen........... Het is wel zo dat, de Router met modem is aangesloten. Deze gaat dan rechtstreeks met kabel in de computer. Het signaal naar mijn xbox gaat draadloos. Dus mijn router heeft ook zo'n antenne. Maar het probleem is gewoon dat ze het TEGELIJK niet doen. Dus Xbox live loopt perfect TOT er iemand op de computer gaat internetten ! Iemand dus een idee? @suka: Kan een switch dit probleem dan verhelpen?
Met netlimiter, kan je dan bv als je 4mbit heb door twee delene zodat ieder 2 mbit heeft, en dan is er geen lag?
Ik heb nooit lag, meestal zit ik te gamen en zit mijn vriendin achter de PC op internet. Ik heb gewoon een router. Verder download ik eigenlijk nooit echt iets als muziek of games of wat dan ook. Alleen maar websites bezoeken.
ik had laatst wel last van wat lag, maar toen zat me broertje achter internet... msn met webcam, acht personen te chatten ofzo
Dus dat ligt aan het internet abbo dat je hebt? Dat de Internet verbinding dus OF naar Xbox Of naar PC gaat?