Hoeveel % vrouwen op de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 29 jun 2003.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou wel eens willen weten hoeveel meiden/vrouwen er nou op onze box spelen. Je ziet er maar heel af en toe eentje op live dus dat is vrij dun bevolkt...
     
  2. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    4,6 vrouwen in totaal;) :confused: |:-
     
  3. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de kans dat je een vrouwelijke gamer tegen komt 0,10% is . Dit komt vooral omdat bijna al die tering games Shooters zijn. Als ze nou eens met wat toffe games komen ala zelda. Want volgends mij zitten al de vrouwen bij nintendo. :D
     
  4. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt omdat ik geen live heb.
    Ik ben juist fan van shooters en vind nintendo helemaal niks.
     
  5. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen live.
    Ik twijvel nog heel erg of ik ooit live ga.
    Ik hou juist wel erg van (FP)shooters, maar speel die toch liever op de pc.
    Sport/racespellen hoeft van mij niet zo.
    En de spellen die me wel leuk lijken op live zijn pay-to-play :{
    Weet nog niet of ik dat er wel voor over heb, als de andere spellen me weinig interesseren. Ik wacht voorlopig nog even af.
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    That's the spirit you go girl (toch?)
     
  7. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, ik vind het dan ook belachelijk dat jongens zeggen dat meisjes niet kunnen gamen, wat ik wel eens meegemaakt heb.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Meisjes kunnen niet gamen - whehe. :cool: ;)

    Je komt ze idd (bijna) nooit tegen op Xbox Live.
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar toch gaan de meeste gamegirls voor nintendo omdat girls meer van Fantasie houden, dan doelloos alles afknallen.

    En dat vrouwen niet kunnen gamen is natuurlijk bullshit.
    En ik kan het weten wat ik heb 2 over de 25 jaar girlgamers in mijn familie :D
     
  10. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamegirls zijn juist tof.. omdat iedereen eigenlijk automatisch aanneemt dat gamen voor boys is, kijkt iedereen raar op als er een gamegurl voorbij huppelt.. Ik vindt dit juist tof, Ik hoop dat mijn vriendin/vrouw later net zoveel van gamen houdt als ik, anders houden we het niet lang uit denk ik...hehe
     
  11. Horny Devil

    Horny Devil Jackass Extrodinare

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin gamede ook veel op mijn xbox voordat ik 'm verkocht had :)

    ze houdt toch meer van zelda maar ook van burnout 2.
     
  12. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer dat ik geen live heb. Had graag laten zien dat ik kan gamen. Ja, mijn vriend moet ook van gamen houden.
    De spellen die ik heb zijn: dtm race driver, halo, burnout, splinter cell, pgr, cmr3, rallisport challenge en racing evoluzione.

    Vooral racespellen dus.
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog best veel vrouwelijke Xbox spelers hoor. Ik ken er in ieder geval al 1! :9
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ken er hier op het forum een stuk of 5. Dat is dus nog minder dan 0,1% van het totaal. Ik denk dus, dat meiden minder intresse hebben in het spelen van games. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat, dat voor iedereen geldt, maar wel voor het grootste deel. De meeste spelontwikkelaars richten zich ook vooral op jongens. Kijk maar na het overgrote deel shooters en racespellen. Nu zeg ik niet dat meiden dat soort spellen niet trekt. In tegen deel, meiden die games spelen, spelen ook dit soort spellen. Maar ook nu weer, de meerderheid trekt het niet.

    Het lijkt mij trouwens vet, als ik een vriendin zou krijgen, waarmee ik gezellig een avondje achter de xbox kan zitten.
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaja zodat ze je controller uit je hand kan trekken :D

    Als ik nou ooit xbox live heb carina, dan zou ik graag eens een wedstijd met je willen doen. Eens kijken wie er beter is. :)
    Of gewoon een vriendschapelijk wedstijdje :D
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Een tijdje terug liep er ook al een discussie over dit onderwerp in deze thread. :)

    Ik val in ieder geval op gamende meisjes... :+
     
  17. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben echt een gamefreak. Heb naast mijn xbox ook een goede laptop waar ik op game. Ben nu voor de 2 keer bezig met GTA3, want ik heb vice city nog niet. Op mijn laptop speel ik eigenlijk alleen maar shooters. Ik ben gek van half-life. Regelmatig houden we bij mij thuis wedstrijden via het netwerk. Mijn broer gamed ook, maar die versla ik dus meestal.
     
  18. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch met een normale, aparte muis hoop ik?:+

    On topic:
    Ik denk dat er zo weinig meisjes gamen omdat de games tegenwoordig te realistisch zijn.
    Volgens mij waren er ten tijde van pong en tetris meer vrouwelijke gamers dan nu.

    Op het forum zitten volgens mij toch meer dan 5 vrouwen hoor, ik denk toch zeker een 20 tal
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hier zo weinig meiden komen, omdat die niet zo geintresseerd zijn in websites of het nieuws rond de Xbox, maar meer in het spelen zelf. Dat hier maar ong. 0,1% vrouwelijk is heeft dus helemaal niks te betekenen.

    Ik heb trouwens dat geluk! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  20. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Of course met een gewone muis.
    Deze site en xbox.nl staan bij mijn favorieten. Ook ben ik lid van het blad pcgameplay en ik koop het xbm. Ik ben juist wel geinteresseerd in nieuwtjes.
     

Deel Deze Pagina