Hoeveel X AGP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door J_Star, 9 mrt 2004.

1. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer in m`n bios gekeken of hoe dat ook heet om te weten hoeveel X ik AGP heb ik denk 4 omdat het een kut pc is van packerd bell
    maar ik weet dit niet zeker dus mijn vraag hoe kan ik dit controlleren ik had dus nu het programma aida32 gedownload maar daar wordt ik ook niks wijzer van staat alleen dat ik agp heb
    Iemand een andere oplossing of ander programma?
    BVD

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een ati kaart? Daar staat het bij het control panel. Maar ook in de bios moet het staan.

3. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb een geforce 2 kaart en die is 4x maar ik wil weten hoeveel mijn moederbord aan kan of hoe je dat zegt
    maar toch bedankt

4. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk anders ff naar het type moederbord wat je hebt en kijk dan op de site van de makers van dat moederbord. Als je op de site het type moederbord invult, kun je waarschijnlijk wel alle specificaties van je mobo vinden... :)

5. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dus een packerd bell pc heb geen een boekje op windows na gekregen en mijn pc ligt nog open maar ik kan nergens een naam vinden.
    in DXDIAG staat het ook niet.

6. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu via aida32 kijk en dan bij moederbord naam staat er gewoon onbekend :confused:

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    hoe oud is je PC, en weetje wat voor type je moederbord is? hoe ouder, hoe minder kans op 8x AGP (logisch natuurlijk).

8. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    1,5 jaar type weet ik niet maar dat helpt dus ook geen meter

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoi, probeer dit programma'tje eens?!

Vaak stopt Packerd Bell er een moederbord in van MSI, maar er staat op je moederbord zelf ook een type nummer.
    Dit is te te vinden tussen één van de PCI-sloten:)

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hier kan je SISoft Sandra downloaden. Als je dat hebt gedownload en geÏnstalleerd, dan moet je dat proggramma openen en op PCI, AGP, CardBus Bus(en) Informatie dubbelklikken. Vervolgens pak je bij Adapter AGP Bus x en daaronder staat er bij AGP Eigenschappen Data Transfers Modes Ondersteunt. Dat moet je hebben.

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    `

Hoe weet jij hier zoveel van?

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zoveel van wat? Dat programma?

13. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    oo hij zegt met die sisoftware sandra dat hij 1x 2x en 4x ondersteunt en mijn huidige kaart 4x gebruikt
    hartelijk bedankt toch jammer geen 8x in zit geen hy end kaart voor mij ;)

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom niet? De high-end kaarten van nu zijn misschien 8x, maar dat is eigenlijk een verkoopstruc. Je kan ze allemaal op 4x draaien zonder ook maar prestatie verlies te hebben (nou ja, misschien 1 of 2 frame(s) per second).

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nog een andere, duidelijker manier gevonden.

Als je 3DMark03 opstart dan moet je bij "System" (rechterbovenhoek) op "Details..." drukken. Vervolgens druk je op "Collapse All" (moet je minder scrollen). Tenslotte klik je op "Motherboard Info" en daar, bij AGP (rechterkolom) staat "Rate".

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004

Deel Deze Pagina