Ik ben bij LEVEL 1 I need your help.. Er zijn twee agenten aan het praten, er zit een verzwakte man op een stoel.......ik heb geen kogels en weet niet hoe ik er langs moet...want..als ik hun voorbij ben is er weer een bewapende man...
ik ben in het CIA level net voorbij de camera ff tussendoor *********domme wat een mooie schaduwen!!!!!!
Loop eerst achter hun om dat trappetje af (met die mooie schaduw) daar ligt ergens een fles. Gooi die fles naar waar je van daan kwam. 1 agent loopt er heen. sluip naar hem toe en Grab Him. terwijl je hem onder schot houd (met of zonder kogels haha) loop je zo langs die andere agenten. (bij mij richten ze wel hun geweer op mij, maar schoten ze niet) succes!
Ik heb um net vandaag gekocht ! Waar zijn die fucking DeadDrops die ik moet vinden van een of andere idioot in level 1 ! Please tell me !
Vanavond toevallig uitgespeeld.. Ben nu op hard opnieuw begonnen, zit alweer op dat booreiland en merk eigenlijk geen verschil met normal?? Enige wat misschien anders is dat de vijanden minder snel dood gaan, maarja, headshot = headshot Ik had eerlijk gezegd toch wel iets meer verwacht op 'hard' :{