[XOne] hoge ping

Discussie in 'Games' gestart door goldenheart4, 14 nov 2002.

1. goldenheart4

goldenheart4 Guest

ik heb een te hoge ping(tussen de 75 2n 200) als ik bij xb halo wil spelen ik heb een internet verbinding bij @home
    downloaden doe ik niet dus daar kan het niet aan liggen
    wie ooo wie kan mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2002
  2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ja dat wil ik ook eens weten..

3. dT™

dT™ Guest

Halo is niet gemaakt om over internet te spelen
    daarom hebben ze de datastream niet gecompirmeerd omdat het normaal over een crosslink kabel tussen Xboxen gaat. En die kabel kan makkelijk 10mb/s aan.
    Dus moet de host over een zeer snelle internetverbinding beschikken om de game een beetje soepel te laten lopen.
    En aangezien @home max 15-17kb upstream heeft schiet het niet op. Denk eerder aan min. 100kb upstream. (en tel modem downstream schiet natuurlijk ook al helemaal niet op.)
    greetz

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Je hebt een hoge ping meestal als je speelt tegen spelers uit het buitenland. Maar ik weet niet wat jij hoog vind. Als je op xbc een ping hebt van 50 of minder loopt het meestal wel goed. Tegen australiers bijv. hebt je meestal een ping van 200 of hoger dat komt gewoon door de afstand en het lagt als de ziekte. Tegen nederlanders heb je een normale ping.

5. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen bij wie het wel werkt. Dus als je een game speelt over internet, bijv. via Gamespy zoek dan mensen uit met een zo laag mogelijke ping! Hoe hoger de ping, hoe sterker de verbinding wordt vertraagd...:)

6. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook uit Maastricht en had ook @home en kon nooit halo spelen door mijn kutverbinding. Ik had ook last van een hoge ping. Ik heb bericht gekregen van @home dat ze het netwerk in Maastricht gaan verbeteren, ben benieuwd! Ik ga niet daarop wachten dus heb ik nu adsl van cistron en dat loopt perfect!

Deel Deze Pagina