1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hogwarts Legacy

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 16 sep 2020.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Komt @DulleNL nu terug uit zijn winterslaap :+
     
    Modder-Eter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik heb nog nooit film gezien of boek gelezen. Is dat wat?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Denk dat het ook een kwestie van sentiment is. Weet niet of ik nu als 36 jarige er meteen helemaal in zou zitten als ik het nog nooit eerder gezien had.
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het wel mooi dat het zich ruim voor alle gebeurtenissen in de boeken/films afspeelt, daardoor hoef je die niet gelezen/gezien te hebben. Als alleen het universum je tof lijkt is het eigenlijk al interessant.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vind ik ook, geeft de makers ook meer vrijheid omdat ze niet in bepaalde kaders hoeven te werken die er al zijn.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Toen ik de trailer zag kreeg ik al direct visioenen over quests waar je stukje met je bezem moet vliegen of potions moet gana mixen.

    Maar ziet er wel geinig uit verder. Jammer geen Triple A release ofzo
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    de framerate op 1:25 is iig al echt top
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ziet er geinig uit, zou sandbox Harry-game 10 jaar geleden willen hebben. Ga dit precies nu een paar uur spelen, geef mij BULLY 2!!!!
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik vind jullie (bijna) allemaal vrij mild moet ik zeggen.. De trailer vind ik er echt bijzonder matig uit zien. Slechte framerate, matige graphics op z'n best, heel veel focus op hogwarts... en oja, ook daarbuiten... Ik krijg er echt een maximaal 6'jes gevoel bij. Een echte triple A game in het Harry Potter universum lijkt me tof! Maar dit... zoals het er nu uit ziet, nee bedankt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Een 6je is echt het epitome van vrij mild he?
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zucht... volgens mij weet je prima wat, en hoe ik het, bedoel.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hoe het er uitziet, ach.. het gaat vooral om de sfeer en wat je kan doen.. als ze dat goed aanpakken ben ik al om.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja iedereen ziet wel dat het geen topgame wordt toch
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het kwam volgens mij net na die donkere trailer van Final Fantasy XVI, die me totaal niet aanspreekt, en dan zag dit ber gewoon wat kleurrijker en luchtiger uit, en als ze dat hele schoolgebeuren, beestgebeuren, questgebeuren, etc etc allemaal leuk weten aan te pakken, dan ziet dit er uit als een project met potentie.

    Wellicht een leuke tegenhanger voor de nieuwe Fable, misschien ook niet. We gaan het zien. De potentie is er in ieder geval, en nu is het dus gewoon afwachten of het die potentie waar kan maken.


    Ik snap de liefde voor Bully niet zo goed, aangezien die game destijds voornamelijk 7's en magere 8-tjes scoorde. De 'hype'/aandacht destijds kwam meer door de soccer moms die bang waren dat dit een game werd waarin pesten opgehemeld werd.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bully is een unieke game, veel lol te trappen in die wereld en de niet serieuze kant van r* kwam die tijden nog echt goed uit de verf. En geruchten over een sequel die nooit is gekomen gecombineerd met ons melancholisch terugverlangen heeft gezorgd voor een soort cult status.
     
    Yi-Long, Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Oh excuus. Je hebt helemaal gelijk joh. Blijkbaar kan ik zelf niet goed inschatten wanneer jij mijn post voldoende inhoudelijk vindt. Ben een beetje het forum-decorum kwijt blijkbaar. Ik zal in het vervolg mijn posts eerst even naar jou pm'en, dan hoef jij er niet meer zo onnozel op te reageren en hoeft het forum niet mijn onnozele mening te lezen. Scheelt een hoop off-topic onzin..... Shit, misschien had ik met deze post moeten beginnen.
     
    Tyrant en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    XBW forum: Kom voor de games, blijf voor de beef ...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Harry Potter author J.K. Rowling did not have a direct role in the creation of Hogwarts Legacy, according to an FAQ from publisher Warner Bros. Games.

    “J.K. Rowling is not directly involved in the creation of the game, however, her extraordinary body of writing is the foundation of all projects in the Wizarding World,” WB says in the FAQ. The company also notes that Hogwarts Legacy “is not a new story from J.K. Rowling.”

    While the answer is not entirely clear on whether Rowling has contributed to the project in any capacity, it suggests that her involvement is limited at most. Asked for further details, Warner Bros. Interactive Entertainment — the parent company of Hogwarts Legacy developer Avalanche Software and Harry Potter gaming label Portkey Games — told Polygon that it did not have any further comment beyond the game’s announcement press release, the FAQ, and a statement released by Warner Bros in June.
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Prima, haar post-hoc toevoegingen aan het universum waren vaak toch maar matig.
     
    Yerewn en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina