Home cinema set defect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sam Fisher Jr, 2 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een 5.1 set van Medion (aldi) en die geeft problemen tijdens het afspelen van DVD's. Af en toe valt het beeld weg of wordt het beeld zwart wit. Ook komt er ruis en golven door het scherm. Als ik er een zachte tik op geef is het voor 5 minuten opgelost.

Ik heb drie jaar garantie maar wat moet ik doen om die te gebruiken? Of kan ik het probleem zelf oplossen?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt me een goed idee om de service lijn van de Aldi even te bellen.
    Of de service lijn van Medion zelf.

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Check iig effe of alle kabels er goed in zitten. Haal ze desnoods effe allemaal los en sluit het zorgvuldig weer aan. Mischien helpt het.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    je kunt even hier kijken...http://www1.medion.com/nl/. Dit is de homepage van het bedrijf er is ook een servicecenter gedeelte. Hier zal je wel geholpen kunnen worden...fabrieksgarantie gaat (zoals het zegt) altijd via de fabrikant en je moet dus ook met hen contact opnemen als je het snelst op wilt lossen..

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Aldi lastig vallen is natuurlijk altijd leuk! :+

BTW. hou er wel rekening mee dat ze je de verzendskosten willen laten betalen. 5.50 kost dat als het geheel niet meer dan 5 KG weegt.

mij tip is om daar bij het bellen al rekening mee te houden en de fabrikant proberen hievoor op te layen draaien. :cool:

6. Jij hebt helemaal gelijk! Scart kabel hing er half in. Nu geen problemen meer!

Sorry maar ben een beetje onhandig met dit soort dingen...

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, opgelost en topic gesloten. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina