Home Cinema set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WingedMagician, 11 okt 2003.

1. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje waar ik niet echt duidelijk antwoord op heb kunnen vinden met de zoek functie.

Ik wil namelijk een Home Cinema set kopen en nu vind ik de Panasonic SC-HT500 een hele mooie maar nu weet ik niet of ik het 5.1 geluidvan m'n XBox hier op aan kan sluiten.

Welke aansluitingen heb ik hiervoor nodig? ik neem aan dat ik de advanced scart kabel moet kopen, maar kan ik die er op aansluiten of niet? of heb ik andere (tussen) kabeld nodig.

Alvast bedankt.

2. ThaRealPlayer

ThaRealPlayer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad de advanced scart cable kopen (dat is de kabel met RGB). Dan moet je zorgen dat je versterker een OPTICAL INGANG heeft. Je moet dan ook nog los een optical geluidskabeltje kopen. Je steekt dit kabeltje dan in het blok in het midden van de Advanced Cable en de andere kant van het kabeltje gaat in de OPTICAL INGANG van je versterker.

Let dus op dat er een OPTICAL INGANG heeft. De meeste versterkers hebben wel een optical uitgang, maar geen ingang, zo een moet je dus niet hebben.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Input / Output

S-Video JA
    Digitale uitgang(en) Nee
    Scart ingang(en) 1

Volgens mij kan hij dus niet in samenwerking met de Xbox, iig geen 5.1 geluid.

Tip: Als je al een dvd speler hebt staan kijk dan naar de Logitech Z680.

Laatst bewerkt: 12 okt 2003

Deel Deze Pagina