Hey, Eigenlijk kom ik elke dag wel op Xbw om ff lekker de nieuwste nieuwtjes op te vangen rond xbox gebied. Nu zit ik vaak door te klikken op de site en wil ik terug keren naar de homepage. Het valt mij dan op dat er nergens een 'Home' knop te vinden is. Natuurlijk kan dit aan mij liggen, dat ik het gewoon niet kan vinden, maar na een tijdje gezocht te hebben kon ik hem echt niet vinden. Zo'n knop vind ik zelf erg handig, misschien een handige tip voor jullie? greetz, Raptiod
Op het forum kijk rechts onderaan en klik op "Xboxworld.nl". Op de mainpage kun je gewoon op "Nieuws" klikken.
Het zijn er nog steeds twee. Eentje linksboven in "XBW Menu" en eentje rechtsonder (als je op "Xboxworld.nl" drukt).
En als je in het XBW Menu op nieuws klikt krijg je een apart scherm voor de mainpage. Maar als je op ALGEMEEN klikt dan opent ie de mainpage in hetzelfde scherm.
haha, moest je het niet zeggen maar waar staat dan rechtsonder nog een link om op home te komen? kan hem nergens vinden
Helemaaaaaal onderaan, in de balk waar je ook de Skin kan kiezen voor het forum! [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/balk.jpg[/plaatje]