Mensen, ik heb een probleem. Slayer en ik hebben beide @home. Nou kunnen wij elkaar miks verzenden via msn en kunnen wij elkaar ook niet zien met gamen. Als ik bv. een game aanmaak kan Flamingo (met adsl)mij wel zien maar Slayer (met @home) ziet mij niet!! Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is om dit goed te krijgen???? Ik zou hem heel dankbaar zijn. Want dit is echt goed klote!!!!!
hebben jullie toevallig bijna hetzelfde IP adres?? dus bv 213.51.92.xxx dus dat alleen hetlaatste anders is?? als dat zo is moet je een IP route maken, dan ga je naar klablok daar typ je 'route add ipadres gateway' dus bv 'route add 213.51.92.xxx 213.51.92.1' en die ipadres en gate way van die slayer vooer je daar dus in en hij van jou ook, als je die regel hebt getypt sla je hem op als route.bat en dan open je dat bestandje even en slayer ook datzelfde bestandje met jouw ip en gateway erin. dan zou het moeten werken. dat werkt alleen als je een directe verbinding hebt als je een router hebt moet je dat in je router instellen onder static routing en hoe dat moet moet je ff in de router handleiding lezen
Je bent een held als 't werkt. The Bear had ook al zoiets gehoord maar hij moest er -p bij intikken of zoiets, nou over 5 minuten weten we meer. We lopen al weken te kloten en gebel over en weer.
Here is the Answer!!!!!!! van een aardige medegebruiker. Antwoord Directe verbinding op zetten met een mede @Home abonnee Normaal gesproken is het mogelijk om direct met andere internet gebruikers een verbinding op te zetten. Programma's die hiervoor gebruikt zouden kunnen worden zijn: ICQ, Netmeeting, MSN Messenger, ftp programma's en spelletjes die je online kunt spelen. Wanneer dit met een mede @Home abonnee niet mogelijk is komt dit doordat u in hetzelfde gedeelte van het netwerk zit en deze functionaliteit uit veiligheidsoverwegingen is uitgeschakeld. Indien wij dit niet zouden doen is het bijvoorbeeld mogelijk dat u wanneer u in uw netwerkomgeving zou kijken uw een heleboel computers zou zien.Wanneer de betreffende computers niet goed beveiligd zijn, is het mogelijk dat personen toegang krijgen tot de computers van anderen. Het is mogelijk om de beperking tussen twee computers op te heffen.Wij willen u erop attent maken dat @Home hier GEEN support op levert indien dit niet werkt. U dient het volgende te doen: Maak een tekstbestand aan en typ hierin het volgende: 1. U start een simpel tekstverwerker programma. Voor Windows gebruikers is dit bijvoorbeeld Notepad of WordPad, 2. U typt de volgende regel in: route add [IP-adres van uw kennis] [IP-adres van uw gateway] 3. U bewaart het bestand als .bat bestand. Dit doet u met de optie Bestand, Bewaren als.... 4. Het is belangrijk dat u het bestand bewaart als normaal tekst bestand met de naam routeadd.bat 5. Elke keer dat u een verbinding met uw kennis op wilt zetten, dubbel klikt u op het bestand routeadd.bat Het IP-adres van uw gateway kunt u vinden door op Start, Uitvoeren en vervolgens in te typen command Er wordt vervolgens een MS-DOS venster geopend en hierin typt u ipconfig. Vervolgens ziet u uw eigen IP-adres en het adres van de gateway. Deze twee adressen zijn belangrijk. U vult in bovenstaand bestand het ipadres van uw gateway in. Op de computer van diegene waarmee u rechtstreeks contact wilt maken doet u hetzelfde. Belangrijk: degene met wie u contact wilt leggen voert dezelfde stappen uit! Tevens is het belangrijk om in het routeadd.bat bestand het ipadres van uw kennis in te vullen en dus niet dat van uzelf. Let op: IP-adressen kunnen wijzigen! In onderstaand voorbeeld staat bij de letter A het IP-adres en bij de letter B de Default Gateway.
Dat zou kunnen maar als je niet weet dat ze er zijn maakt het niet zo vee luit. Maar als je tegen je kameraden wil spelen in de buurt via @home, damn ja dat zou idd problemen kunnen geven. Vandaar dat @home ook geen live ondersteunt, ik zou zeggen maak een nieuwe topic in het Live gedeelte. Ik denk namelijk niet dat veel mensen dit weten.............Ik maak wel ff een thread.
YES YES YES!!!!!!!!! Jullie zijn de beste mensen van het forum!!!!!!!!!!!! Het is gelukt!!!! Na dagen bellen en schelden is het gelukt!!! Hartstikke bedankt allemaal!!!!!!!!!!!