1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Homeworld II demo beschikbaar.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door M_Master, 4 sep 2003.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag is de Homeworld 2 demo uitgekomen. Het is een RTS dat zich afspeelt in de ruimte. Het is het vervolg op Homeworld en Cataclysm uit 1999. Je kan 2 singleplayer en multiplayer missies doen. Uiteraard zit er ook een tutorial level bij.

    Hier de link naar de demo: Klik (Even naar boven scrollen voor de mirrors)

    [​IMG]

    Systeemeisen:

    Intel Pentium III 833MHz or AMD Athlon 833MHz
    256 MB RAM
    32 MB OpenGL supported hardware, GeForce or better (with Transform and Lighting), ATI Radeon 7500 or better (with Transform and Lighting).
    Requires DirectX 9.0 and a compatible driver.
    250 MB Hard Drive space, plus space for DirectX 9.0 Drivers, saved games, and Windows SWAP file.
    16X or Faster CD-ROM/DVD drive
    Windows compatible sound card
    Windows compatible keyboard and mouse.
    Required for Multiplayer:
    Broadband (DSL, Cable Modem, or faster) for multiplayer online (internet) game.
    TCP/IP Compliant Network required for Network Play.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t0r....misschien toch maar een nieuwe PC gaan halen :mad: of komt ie heeeeeel misschien op m'n lieve boxje?? ik vond Homeworld echt super tof!

    Volgens mij hebben ze nog wel last van clipping...de afterburner van dat vliegtuigje gaat dwars door dat grote schip heen O-)
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speelde laast Cataclysm weer en was op zoek naar mods. Toen kwam ik dit tegen en dacht w00t! Dit spel moet ik hebben. Zal zelf ook denk ik een nieuwe pc moeten kopen.:mad:
    De demo heeft trouwens precies dezelfde systeemeisen als het volledige spel.

    Het is volgens mij een hele oude screenshot.;)
     
  4. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben em nu aan het downloaden! Ben net wakker, zag dit topic, en dacht: Woohoo! :p
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij geeft bij mij een fout dat m'n drivers voor m'n geforce 4 mx 440 niet goed zijn. Hij doet het gewoon wel alleen zie je rare dingen als je gaat hyperspacen. Ik denk in ieder geval dat dit een hele verbetering gaat worden. Ze hebben ook nog eens de sfeer weten te behouden qua muziek en het introfilmpje. En de gameplay is veel makkelijker te leren dan homeworld. Ik kan niet wachten op de volledige versie.

    _O_ _O_
     
  6. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij geeft ie ook een fout dat mijn drivers, voor mijn Radeon 9000 kaart fout zijn, maar ik heb geen problemen tijdens het spelen, ook nie met hyperpacen. Ik vindt het echt een bruut spel!
     
  7. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gedownd maar heb nog geen tijd ga hem vanaaf spelen en dan laat ik wel effe weten wat ik er van vind
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel leuk spel, heb de demo nog neit echt grondig gespeeld maar dat hele space idee staat me wel aan :)
     

Deel Deze Pagina