homopees

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pejannl, 5 jul 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    He, mannuh! Waarom is die homopees van iksbeewee nog steeds plat?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat jij in het verkeerde forum post. Daarom houden we hem nog maar ff plat, denk dat we hem nog week of 2 plat houden.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha, grappug. Dan ben je gelijk je users kwijt en zit iedereen op een andere portal. Vaarwel XBW. Zal wel niet, dus.

Heb je het al gemerkt, trouwens: Je geeft antwoord in een verkeerd forum. (Doe dur maar een slotje op). :)

PS: Een moddertor doet helemaal niks met de systeme. Dat doen de hardwaremanne! Jei zit gewoon lekker tuis te pjoetere terwijl die manne zitte te ploetere. :)

Laatst bewerkt: 5 jul 2002
  4. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha pejanl heeft humor ;)

**** wanneer is xboxworld.nl weer te bereiken???

Laatst bewerkt: 5 jul 2002
  5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hey chill! Ze werke zich de tering om die handel weer in de lucht te krijge, en aangezien ik netwerkbeheerder ben kan ik je uit ervaring verzekere dat op zo'n moment er maar ééntje is die goed funktioneert en dat is meneer Murphy met zijn rottige Murfies Law. :mad:

Kep meelij met die arreme jongens die nou vol frustie naar hun mesjientjes zitte te kijke en maar nie snappie wat er nou weer mis gaat... Hou vol, boyz! Wij hebbe wel geduld (maar nie heus...) :)

6. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ;) ;)
    nja voor die zieluge jochies pas ik mijn post wel weer even aan

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok wat er aan het handje was :

De MySQL DB moest verplaatst worden naar een andere server. 75mb downloaden. 75mb uploaden. Bij degene die dat zou uitvoeren liep zijn pc paar keer vast en was daardoor zijn down- of upload kwijt. Overigens duurt 75mb uploaden met een alds lijntje anderhalf uur. Niet gering dus.. Uiteraard maken we dit binnenkort goed met een 5tal interviews :)

8. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm nog steeds niet up, nja we wachten nog wel ff op zijn adsl lijntje ;)

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik nix van. (Sorry, ga even offtopic verder). Jullie werken toch met Cobalt RAQ? Dan telnet je naar de ene server en van daaruit ftp-en naar de andere server. Dan heb je toch de volle LAN snelheid? Of zijn jullie van fysieke lokatie verhuisd? Of heeft die beheerder van de RAQs (dat was toch een vriendje van je?) jullie geen telnet toegang gegeven?

Anyway, ik voel met jullie mee. Ik heb eens een aktie ondernomen die normaliter een uurtje duurt en door allerhande rottige omstandigheden werd dat uiteindelijk meer dan twee dagen (van 16 uur elk) ploeteren. Sterkte! Ik ga slapen. Heb al ontwenningsverschijnselen... :)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Paar minnuutjes nog.. Grote kans btw dat de forum posts gemaakt zijn na 17:00 weg zijn..

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, ging denet weer wat mis :) Ach ff een paar uurtjes offline geeft de crew weer wat rust :)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Pech. Posten we morgen gewoon opnieuw (en dan in het goeie topic). Ben ik dan ook me foto kwijt?

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Verspreid over de komende weken/maanden. :+

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik gaf geen bepaalde datum ;) Met een beetje geluk draait XBW over 2 jaar nog, tegend ie tijd hebben we wel 5 interviews gehad ;)

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    }:]

Dan ben ik nog minder gemeen wil je zeggen? whaha

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben benieuwd of tegen die tijd de niet geclaimde Fifa 2002 WC al is uitgereikt ;) Duitsland 2006 komt steeds dichterbij ;)

Deel Deze Pagina