[XOne] Hoofdletter veranderen in Gamertag?

Discussie in 'Games' gestart door dynamike, 6 dec 2005.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is nu 'Dynamike NL', en ik heb hem liever 'dynamike NL' (kleine d)

Op de xbox was dit geen probleem, je kon het zo schrijven als je wilde bij een account recovery. Nu bij de 360 is het anders, ik heb gewoon die stomme hoofdletter 'D'. Gewoon toen ik mijn account recovery deed op de 360 met een kleine D.

Het komt denk ik omdat ik in het allerste begin, toen ik live nam een grootte D heb genomen. En die nu ook aan mijn .Net Paspoort hangt.

Gamertag wijzigen heeft geen nut, want die zegt dat die naam al bezet is, want hij maakt geen onderscheid tussen grote en kleine letters.

Weet iemand OF en WAAR ik dit zou kunne veranderen. Mischien ergens op internet bij mijn NET pasport eigenschappen ofzo? Ik kan het iig niet vinden :'-(

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Helpdesk even bellen?

Met de 360 schijn je voor 800 punten je Gt te kunnen wijzigen, misschien dat dat werkt.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    800 ms points betalen ... en je kan het veranderen

4. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeey had ik gelijk!!!!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan in iedergeval proberen de helpdesk te bellen :)

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had toen mijn gamertag ook veranderd omdat ik een fout had gemaakt met typen :mad: stom. Ik had in plaats van HaloTrooper NL, HaloTrooper Nl ervan gemaakt een kleine L dus. Ik wou ook veranderen en keek hier of kon en blijkbaar niet. :mad: Alleen met zon kaar maar ja kost meteen weer geld. :p

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag... Als je nou een nieuwe gamertag aanmaakt, dan heb je ook een nieuw profile. Dus, dan kan je al je savegames niet meer gebruiken?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan je save games gewoon nog gebruiken ... maar je bent wel je gamerscore kwijt ..

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vanmidag opgebeld naar die service lijn. Dus ik vraag over dat probleempje om die letter te veranderen.. zegt i dat ik op mijn oude xbox mijn account moet recoveren met grote L. Toen zij ik dat ik al gedaan had.. maar ik moest dat nog een keer doen :confused: Dat heb ik gedaan en moest ik weer recoveren op de 360 zei die en dan zou het goed moeten zijn.. nou dat heb ik gedaan en natuurlijk werkte het niet :mad:

10. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nu ook.. Ik heb cheeks91 met kleine c en ik wil grote.. Iemand een oplossing?

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Srry dat ik deze thread omhoog haal maar ik merk op dat Cheeks91 erom had gevraagd of er een oplossing voor was en toen keek ik naar zn gamertag en zag dat hij dat had veranderd..

@Cheeks91.. hoe heb je dat gedaan?

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk gewoon betaald :eek:

13. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn acc. op de 360 bekijkt is het volgens mij een kleine c en als je op xbox.nl kijkt is het een grote.. vet vaag

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het andersom! Op de 360 staat het met een hoofdletter (zoals ik 't het liefst heb), maar op xbox.nl met een kleine letter. Ik weet zeker dat ik het ingevuld heb met hoofdletter. Vage onzin :{

15. mad94

mad94 MP

Leuk Bevonden:
    0
    SMCWBR14-G2

--------------------------------------------------------------------------------

Hoe weet je nu of je wireless router geschikt is als deze niet genoemd wordt op de lijst met ondersteunde routers van MS? Zelf heb ik een SMCWBR14-G2.
    Waar moet je bij de aanschaf op letten om te zorgen dat router compatible is met xbox live (360)? Thanks in advance. _O_

Hieronder de specs:
    Merk SMC
    Type SMCWBR14-G2
    Product Router
    Technologie 802.11G
    Wireless snelheid 54 Mb/s
    Type antenne Omni-directioneel
    GAIN 1,43 dBi
    Aantal antennes 1x
    LAN poorten 4x
    LAN snelheid 10/100
    WAN poorten 1x
    WAN snelheid 10/100
    ADSL2 Nee
    WEP encryptie Ja
    WPA beveiliging Ja
    Firewall Ja
    MIMO Nee _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _O_ _O_ _O_ _O_

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je info over je router in dit topic? :confused:

17. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 2 profielen op mijn gamertag,maar wil er 1 verwijderen,kan dit?

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja moet je ergens bij systeem doen ;)Bij hardeschrijf of dergelijk

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    op de vorige box kon je voordat je acount verlengt werd gratis je naam veranderen mits je een goede reden had.... maar ik denk niet dat die daarvoor in aanmerking komt

Deel Deze Pagina