Mijn gamertag is nu 'Dynamike NL', en ik heb hem liever 'dynamike NL' (kleine d) Op de xbox was dit geen probleem, je kon het zo schrijven als je wilde bij een account recovery. Nu bij de 360 is het anders, ik heb gewoon die stomme hoofdletter 'D'. Gewoon toen ik mijn account recovery deed op de 360 met een kleine D. Het komt denk ik omdat ik in het allerste begin, toen ik live nam een grootte D heb genomen. En die nu ook aan mijn .Net Paspoort hangt. Gamertag wijzigen heeft geen nut, want die zegt dat die naam al bezet is, want hij maakt geen onderscheid tussen grote en kleine letters. Weet iemand OF en WAAR ik dit zou kunne veranderen. Mischien ergens op internet bij mijn NET pasport eigenschappen ofzo? Ik kan het iig niet vinden
Xbox Helpdesk even bellen? Met de 360 schijn je voor 800 punten je Gt te kunnen wijzigen, misschien dat dat werkt.
Ik had toen mijn gamertag ook veranderd omdat ik een fout had gemaakt met typen stom. Ik had in plaats van HaloTrooper NL, HaloTrooper Nl ervan gemaakt een kleine L dus. Ik wou ook veranderen en keek hier of kon en blijkbaar niet. Alleen met zon kaar maar ja kost meteen weer geld.
Ik heb een vraag... Als je nou een nieuwe gamertag aanmaakt, dan heb je ook een nieuw profile. Dus, dan kan je al je savegames niet meer gebruiken?
Ik heb vanmidag opgebeld naar die service lijn. Dus ik vraag over dat probleempje om die letter te veranderen.. zegt i dat ik op mijn oude xbox mijn account moet recoveren met grote L. Toen zij ik dat ik al gedaan had.. maar ik moest dat nog een keer doen Dat heb ik gedaan en moest ik weer recoveren op de 360 zei die en dan zou het goed moeten zijn.. nou dat heb ik gedaan en natuurlijk werkte het niet
Srry dat ik deze thread omhoog haal maar ik merk op dat Cheeks91 erom had gevraagd of er een oplossing voor was en toen keek ik naar zn gamertag en zag dat hij dat had veranderd.. @Cheeks91.. hoe heb je dat gedaan?
Als je mijn acc. op de 360 bekijkt is het volgens mij een kleine c en als je op xbox.nl kijkt is het een grote.. vet vaag
Ik heb het andersom! Op de 360 staat het met een hoofdletter (zoals ik 't het liefst heb), maar op xbox.nl met een kleine letter. Ik weet zeker dat ik het ingevuld heb met hoofdletter. Vage onzin :{
SMCWBR14-G2 -------------------------------------------------------------------------------- Hoe weet je nu of je wireless router geschikt is als deze niet genoemd wordt op de lijst met ondersteunde routers van MS? Zelf heb ik een SMCWBR14-G2. Waar moet je bij de aanschaf op letten om te zorgen dat router compatible is met xbox live (360)? Thanks in advance. Hieronder de specs: Merk SMC Type SMCWBR14-G2 Product Router Technologie 802.11G Wireless snelheid 54 Mb/s Type antenne Omni-directioneel GAIN 1,43 dBi Aantal antennes 1x LAN poorten 4x LAN snelheid 10/100 WAN poorten 1x WAN snelheid 10/100 ADSL2 Nee WEP encryptie Ja WPA beveiliging Ja Firewall Ja MIMO Nee _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
op de vorige box kon je voordat je acount verlengt werd gratis je naam veranderen mits je een goede reden had.... maar ik denk niet dat die daarvoor in aanmerking komt