Hoofdtelefoon voor LCDTV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Crawl_NL, 3 dec 2005.

  1. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de XBOX360 gekocht en deze aangesloten op mijn onlangs aangeschafte Sony Bravia (26 inch). Aangezien mijn gamershoek in de woonkamer is gesitueerd en hier de vrouw des huizes s'avonds rustig TV wil kijken, kan ik het dus niet maken om de doos aan te sluiten op een mooi 5.1 setje en gedwongen ben om een hoofdtelefoon te gebruiken.

    Deze hoofdtelefoon moet dus aangesloten worden op mijn LCD (als er andere opties mogelijk zijn, hoor ik dit graag van jullie) via de hoofdtelefoon uitgang en mijn vraag is welke ik het beste hiervoor kan aanschaffen. Ik zit zelf in de draadloze hoofdtelefoonhoek te kijken aangezien ik dan helemaal draadloos kan genieten.

    Ik heb al 1 hoofdtelefoon opgemerkt.....de Sennheiser RS130.

    Opmerkingen, suggesties en ideeen zijn welkom....
     
  2. COOP3R

    COOP3R Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    gezien de prijs van de sennheiser zul je wellicht geinterreseerd zijn in de
    Philips SHG8100/00 ---> www.philips.nl
    deze is net als de sennheiser draadloos maar deze is ook nog speciaal ontworpen voor games.
     
  3. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.....maar ik ben niet meer zo in die gadgetdingen....Ik wil graag een degelijke hoofdtelefoon.

    Maar wat ik mij nou afvraag is dat mensen die een 5.1 setje hebben en die de headset gebruiken voor LIVE missen toch ook een heleboel ?? Of vergis ik mij hierin.
     

Deel Deze Pagina