Ik had een vraagje: Bij sommige gamez hoor ik onder het spelen een hoog geluidje (een soort korte piepjes). Dit geluid komt waarschijnlijk van mn dvd drive. Hebben jullie dit ook? En als dit niet normaal is weet iemand dan wat het probleem kan zijn. Het is niet erg ofzo maar ik vroeg het me gewoon af, anders kan ik um nog ffies laten repareren voordat mn garantie vervalt. Sorry als hier al een thread over is, maar ik kon er geen over vinden.
Het kan misschien aan een straling liggen. Heb je bijvoorbeeld een draadloze telefoon naast je Xbox staan of dergelijke???
Ik denk niet dat het aan de straling ligt. Het is echt af en toe een bepaald piepje. Soms komt het snel achter elkaar, maar soms hoor ik uren niks.
is normaal is het aanspinnen van de dvd. Als je gamez er nie onder leiden ; snelheid etc. Is er volgens mij niets om je zorgen over te maken.
nee, voor de zekerheid even microsoft bellen. misschien loopt er een ventilator aan of is je motortje in je dvd drive beschadigd
Ik hoor ook soms een hoog gepiep volgens mij. Maar ligt het niet aan je tv? Dat zou ook wel eens kunnen..
VAAG Nou ja ik zal wel ffies belle kijken wat ze zeggen. Ik heb alleen geen zin om mn xbox uit handen te geven. Maar goed als het niet anders is. Is er trouwens een nederlandstalige suport lijn???
Xbox service is super. er is alleen een engelse lijn, laat je vader even bellen anders. Je krijgt een doos opgestuurd en de dag erna wordt je xbox opgehaald. 3-5 dagen later is ie weer ok en staat ie in je kamer
Kan ook goed aan je tv liggen ik hoor die piepjes ook zo vaak terwijl ik niet eens een xbox hebt of een dvd speler!!
MMM, die geluidjes komen echt uit mijn xbox. I ga ffies belle Ik heb alleen geen zin om mn schatje weg te geven.
heb ik ook wel eens... xbox is nu eenmaal niet geruisloos... kunt er een andere cooler opdraaien die stiller is maar dan moet je je box opendraaien en dan vervalt de garantie weer... Ik zet gewoon het voluma van mij speakers hoger dan hoor je het gezoem ook niet meer... Mazzel DaNoS
hmmm het hoge geluidje heeft te maken met de ferquentie van jouw xbox ... sommige mensen zijn gevoelig voor de hoge tonen. Je zult er meer last van hebben als een game een hoge proccessor snelheid vereist ... maw ... hoe mooier het spel ... hoe hoger de toon (niet helemaal waar ... maar ach ...) Kortom het zit tussen je oren (niet sarcastisch bedoeld hoor)
Dit is een probleem wat ik ook heb. Nou jah, probleem, volgens mij komt het omdat de DVD-lade van de oudere Xboxen nog wat moeite heeft om tot de hele hoge snelheden te komen. Daarom mot 'ie effe wat meer 'gas geven' en dat resulteert in trillingen bij bepaalde snelheden van het stalen hoesje van het apparaat wat weer tot piepjes lijdt.
lol.. eh maar natuurlijn mijnheer Fardo het ligt aan de dvd speler, das wel bijna zeker. Mn pa heeft een dvdspeler in zijn laptop en als hij zn geluid hard zet hoor je ook van die piepjes. Bij mijn xbox heb ik die piepjes maar heel af en toe.
hmm heb geen piepjes bij mijn xbox maar wel bij mijn tv. Vooral als ik 's avonds voor da ik ga slapen nog ff tv kijk en dus het geluid nie te hard kan zetten word ik er echt gek van.