Ik ben van mening dat het regelmatig onduidelijk af te lezen is wat nou het beste/hoogste bod is in een bepaalde thread. Ik vind daarom ook dat het beter is om het beste/hoogste bod verplicht door de thread-opener steeds te laten vermelden in de openings-post. Gr. BartNier
Dat gebeurd ook wel, maar idd. Het zou handig zijn als er een regel komt daarover. Zo hoef je niet heel de tread af te zoeken voor de prijs!
het is meestal in de thread starter's eigen belang, anders wordt het onoverzichterlijk, en krijgt ie geen boden meer. Meestal wordt het wel gedaan.
als er maar 4 posts zijn lijkt mij dat het dan niet egt nodig is. daartegen zou dat bij de grotere threds tog wel handig kunnen zijn.
Zo kunnen we alles wel gaan doorvoeren, als je gewoon een paar minutjes de tijd neemt om een grote thread door te lezen kom je zo op het hoogste bod, wat btw meestal achteraan staat. Ik snap hier het hele probleem dan ook niet.
Agree@Gogeta. Je kan het ook overdrijven met regels. Straks moeten we op Xbazar alleen met rood posten, en moet elke zin minstens 6 woorden lang zijn... :{
Das wel erg overdreven, maar wat er gezegt wordt dat men dat zelf moet weten is natuurlijk realistisch. Maar daarintegen neem ik gewoon niet de tijd om een aantal pagina's door te nemen om een bod op te zoeken van 1 van de x aantal games die aan worden geboden. En ik denk dat er meer zijn die daar zo over denken. Dus het is wel onnodig bij kleine threads, maar bij de grotere met een x aantal games in de aanbieding zou ik het best wel als een verplichting willen zien. Het blijft natuurlijk onhandig (in het nadeel van de aanbieder hemzelf uiteraard). Conclusie: - Bij kleine threads onnodig - Bij grotere threads met meerdere aanbiedingen gewoon handig in het voordeel van de aanbieder, vandaar dat deze verplichting mij wel goed in het zicht zou liggen. Gr. BartNier