Volgens mij zijn er naast mij nog honderden andere gamers die langer niet alles snappen van hoe of wat hert dadelijk moet met het aansluiten voor XL. Nu kun je wel gaan zeggen van 'zie de FAQ' en 'de hulp op Xbox.com' maar daar wordt ik helaas niet veel wijzer van
Er zijn maar weinig mensen die je in normaal n00b taal kunnen vertellen hoe alles moet en daar baal ik van.
Op xbox.com wordt er duidelijk gemaakt dat je een router aan moet schaffen tenzij je iedere keer dat ding in- en uit wilt plggen (niet dus)
Een router moet ik dus blijkbaar zowiezo aanschaffen want anders kom ik (mits een directe verbinding) XL niet op, right? Nog een probleem; iemand vertelde mij laatst dat je persee een Netwerkkaart nodig hebt......is dat waar? Daarbij schijnt het ook allemaal veel handiger te gaan als je windows XP heb, wat ik dus niet heb...
Wie helpt mij? Ik heb trouwens een Mxtream abbo dus dat is geen probleem maar wat ik dan nog moet aanschaffen is:
- 1 crossovercable 5m
- 1 crossovercable 1m
- 1 crossovercable 1m
- Netwerkkaart?
- Router?
- Windows XP?
- Een CC
- XL starterkit
Als ik dit allemaal moet aanschaffen gaat XL nogal veel geld kosten en ik weet niet of ik er dan wel zin in heb...
Wie kan voor mij dit rijtje overnemen en zeggen of het voor mij noodzakelijk is, en zo ja, een link van het goedkoopste product daavan neerzetten...
Alvast hartelijk bedankt
Laatst bewerkt: 9 feb 2003