[XOne] hopeloos

Discussie in 'Games' gestart door DeezNutz, 24 sep 2002.

1. DeezNutz

DeezNutz Guest

kan iemand me uitleggen wat ik moet doen nadat ik gamespy tunnel heb gedownload hoe ik nou met de xbox online kan?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    als je de tutorial leest op de gamespy siite, kan er weinig mis gaan :confused:

3. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kben ook al de hele dag bezig geweest met zowel Gamespy als Xbconnect. Alles goed aangesloten, software werkt maar Beide herkennen m'n Xbox niet:'-( Kwacht wel op Xbox Live.

Start gamearcade op en klik op het Xbox logo links. Ga een pal room binnen, zet je xbox op multiplayer en klik op ready in de Pal room. Wacht tot de host de game lauched, ren naar je Xbox en klink dan op System link play. Dan zou het moeten werken. Echter, ik kan nooit "system Link play" selecteren dus iedereen begint te spelen zonder mij:mad:

Laatst bewerkt: 24 sep 2002
  4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je multiplayer/ system link altijd kunnen selecteren. Dit kan je ook al voor de game gelaunched wordt doen, dan zie je de game vanzelf op je xbox verschijnen. Gamespy tunnel herkent je xbox ook pas als je system link geselecteerd hebt.
    Misschien toch ergens een verkeerde kabel(cross)?

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet. Maar mischien ligt het wel aan de kabel of m'n Ethernetport is stuk. Ik gebruik een nieuwe kabel die ik speciaal gekocht had, namelijk deze: http://www.dixons.nl/Store/product/...prid=0007024921
    Lampje van de hubpoort waar de Xbox in zit gaat ook niet branden. Terwijl het lampje waar de kabel in zit die in m'n netwerkkaart gaat wel brand.

Maar in het artikel in XBM staat wel dat het normaal is dat je system link play (nog) niet kan selecteren.
    XBM: activeer Gamespy Arcade, click Xbox logo bla bla bla..... Zet nu je Xbox aan met bv Halo en kies de optie multiplayer. Je zult nu zien dat op het scherm met de opties Co-op, Splitscreen en SYSTEM LINK de LAATSTGENOEMDE optie niet te selecteren is. Niet schrikken dat klopt namelijk..... bla bla bla......

Is er een manier hoe je kan zien dat je computer de Xbox herkend??

1 ding ben ik vergeten en dat is dat ik internetsharing niet aan had staan. Dacht ik gisterenavond pas aan. Maakt dit wat uit?? (voordat ik met alle kabels in de weer ga)

.

Deel Deze Pagina