Hori fighting arcadestick

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sharkdawg, 2 dec 2008.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar ik deze het beste/goedkoopste kan halen.

En welke versie of is er maar 1?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb ik je over gehaald? :+ Volgens mij is er op dit moment maar 1 voor de 360. De ex2 als ik me niet vergis. Hij wordt steeds opnieuw uitgebracht met verschillende skins, maar de basis blijft hetzelfde. Dit is wat betreft de 'normale' sticks het beste op de markt, wil je nog betere sticks kan je ook kijken naar custom-mades maar die kosten dan weer 150,-

Zelf heb ik de mijne van ebay :)

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hehehe word ook debiel van de d-pad dus wil de gok wel nemen ;)

Hoor ook van meer mensen dat die de stick vele malen beter werkt.

Had wel ff op ebay gekeken daar was hij 70 euro ex uit engeland,zal van het weekend wel ff kijken in de stad(neem aan dat gameshops hem wel hebben liggen)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb de mijne bij foregames gekocht. De hori EX2 dan. Leuk ding, maar beetje te weinig gebruikt helaas.

6. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com heeft hem ook

Bedenk wel dat je een game helemaal opnieuw zult moeten leren spelen op een stick...

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Mja maar als het vele malen beter is dan die gare d-pad dan neem ik dat voor lief ;)

En zal best snel wennen zo'n stick,heb vaak zat in de arcadehal gestaan vroeger :+

8. dm76

dm76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 2 weken geleden een Hori stick bestelt. Deze netjes snel binnengekregen, echter de volgende zaken vielen mij op:

- Een klein rammeltje binnenin de stick
    - Aan de achterkant waar het snoer de stick in gaat loopt zit een soort van bobbel.
    - De USB stekker heeft de nodige beschadigingen.

Deze stick is netjes retour gezonden en vandaag hebben we een ander exemplaar gekregen. Tot mijn verbazing kom ik tot de conclusie dat deze stick:

Ongeveer 2 weken geleden een Hori stick bestelt. Deze netjes snel binnengekregen, echter de volgende zaken vielen mij op:

- Een klein rammeltje binnenin de stick
    - Aan de achterkant waar het snoer de stick in gaat loopt zit een soort van bobbel.
    - De USB stekker heeft de nodige beschadigingen.

Oftewel exact dezelfde zaken heeft. Nou weet ik niet zeker of de beschadigingen aan de stekker gelijk waren, echter de eerste 2 punten wel.

Nou is mijn vraag: hoort dit zo bij de Hori stick of is per abuis mij tweemaal dezelfde stick toegezonden.

Mogelijk dat die verdikking zo hoort (aan de achterkant) en dat dat rammeltje iets van een kogellagertje is ofzo?

Alvast dank voor jullie reactie.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Had hem dan ook niet verkocht lieve schat.
    Of is dit weer een andere dan de EX2?

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ehh wat?? check eens de datum van mijn posts.

@dm hmm vreemd bobbel op de kabel niet opgelet toen en ik had iig geen beschadigingen aan de USB.
    Hebben ze niet gewoon de zelfde weer terug gestuurd?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weet ik ook wel O-)

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ok poepie maar dan neem ik mijn woorden terug en heb ik madcatz pad besteld :) Want kan er niet aan wennen om met stick te spelen.

Deel Deze Pagina