Dit is mijn game van de show. Wat een verrassing en wat een graphics!!!!! Ik ben echt weggeblazen door deze game. Die setting is fantastisch.
Qua setting zeker, en die game heb ik met veel plezier uitgespeeld. Maar Horizon oogt echt bijzonder, ik kan mijn ogen haast niet geloven. En dan te bedenken dat ik op 45 minuten van die game ben verwijderd. Gewoon even s'nachts het pandje kraken en die game spelen
Erg blij dat GG hun talenten niet verspillen aan weer een KZ of FPS. Game zag er erg indrukwekkend uit.
Hopelijk heeft deze game wel een "ziel". Vond de laatste killzone gewoon kut, ondanks dat het er vet uitzag ben ik niet verder dan het 3e level gekomen zo saai. Maar ziet er erg vet uit de gameplay. Toen vorig jaar concept art uitlekte had ik al hoop dat het vet zou worden.
Hermen Hulst vind ik echt een epische gast. Maar ik ben zo psyched over deze game. Open world action RPG
Dat stuk dat ze die robotdino vast zet met die touwen, echt super. Grootste verrassing tot nu toe imo.
Deze game heeft overigens geen multiplayer. Maar daar is het toch het type game niet voor. Dit is gewoon typisch een singleplayer ervaring. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de graphics echt van deze standaard zijn. Ik geloof dat wel bij een lineaire game als The Order 1886, maar Horizon is een open world game. Het zou wel knap zijn.