1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik verkoop die gewoon. als ik x 1 nodig heb ga ik wel hunten :9
     
    Tim vindt dit leuk.
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vraag ik me nu ook af!
    Net voor het eerst een Sawtooth gekilled en ik vond het wel tof om te sneaken en traps te leggen. Dus ik neig daarmee te beginnen in mijn skill tree.

    De eerste indruk van deze game is uitstekend. Het is wel wat overweldigend in het begin; veel items en crafting opties in het menu en het is nog niet duidelijk wat daarvan belangrijk is en wat niet.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beste skills op het begin, zijn: Silent Strike, concentration, critical hit en voor verzamelen zijn die laatste twee rijen handig (die heb ik als eerste gemaxt, om zo sneller resources te krijgen. Meer resources= minder grinden)

    Je hoeft je niet druk te maken om het verzamelen nog :) pak gewoon wat dingetjes op en verkoop het zelfs maar. Later kom je nog volop resources tegen.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De eerste drie heb ik besteed aan de linker skill van alle drie de trees. Voor de rest zie ik het wel, zit voorlopig nog in het eerste gedeelte. Zodra de side quests daar klaar zijn ga ik verder.
    De laatste twee rijen van welke tree?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die laatste. Met dat healen en scavengen bedoel ik
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    zijn er missable trophies. Heb er niet zo naar gekeken, wil niks spoilen ...

    Als er als omschrijving alleen staat "Selling for shards", dan kun je ze rustig verkopen.

    Ik ben level 17 nu, nog steeds rechts onderin, laagste quest is wel om naar Meridian (denk ik) te gaan voor de main quest, maar dat is een enorm eind into unknown territory. En ik heb de neiging alles systematisch te exploren. Dat is een klein conflictje :) Maar moet het maar doen denk. Heb 2500 shards en wil wel eens wat paarse gear ....

    overigens die documents enzo zijn wel erg needle in de haystack, ik raak verdwaald in die ruins op zoek naar logs ... zijn die ook voor een trophy? (want die ga ik never nooit niet allemaal vinden zonder een guide).

    Tot slot, ik blijf me verbazen over de game, echt heerlijk !
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je de side missions doet zit je goed:) geen zorgen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die logs vind je sporadisch maar per toeval. Dat is geen achievement? Er zitten echt 300.000 collectibles in voor mijn gevoel.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt is geen trophy.. dit is een redelijk makkelijke platinum.
    Speel de game, side missies, main, etc en ga daarna pas die collectibles doen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat is paarse gear?
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Check een merchant :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Sterke shizzle.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben nog te vroeg in de game. Die kan ik nog niet benaderen..
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kunt al best vroeg in het spel bij merchants paarse armor en wapens kopen. Als je sterke machines sloopt zoals thunderjaw krijg je ook paarse modifications.
    Dan is het helemaal feest.
    Waar ik wel blij om ben is dat je modifications kan vervangen als je betere vindt (oude gaan dan wel verloren).
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met de Tinker skill kan je mods switchen zonder dat ze verloren gaan!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jep die skill heb ik al gelijk gehaald :p ideaal.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik ben ook voor tinker gegaan, lure en silent strike natuurlijk. Aangezien ik stealth speel heb ik low profile en voor de heavy humans Leader strike zodat je hun ook kan silent striken. Voor de rest gatherer. Concentration en Concentration+. Ik had ook die double arrow skill maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

    Wat voor armor hebben jullie? Ik heb een paarse full sneak weave met 2x 22% sneak. Ga niet voor schild, heb zoiets van als ze me zien dan moet ik maar rollen. Eerste wat ik vaak doe is de wapens onschadelijk maken met de tear pijlen daarna stelt het allemaal niet zoveel meer voor.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook een paarse sneak weave. Meeste skills in de stealth tree. Die max ik eerst en dan vul ik de rest. Heerlijk met mijn boog door het hoge gras sluipen ;)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sneaken is enorm overpowered in deze game. Ik heb die paarse gear voor sneaken+ 2 sneak mods en enemies zien je bijna niet meer :+ gewoon silent strike na silent strike (ondanks al de herrie dat het produceert). Ik heb die maar afgedaan en andere gear gehaald. Werd niet meer echt leuk zo.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ach jee... Alweer te laat naar bed door Horizon, wordt het toch nog repetitief Gakkie ;)
     
    Gakkie, fredfenster en WorkingTitle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina